ronny
|
waar gaan we heen ::0
|
|
|
Kemperman
|
Ik en Paul zijn waarschijnlijk 12 uur bij de zandmotor.
|
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Topsessie op Sluf, Vanaf een uur of 4 ging die eindelijk weer aan naar 7-8 bft. lekker rustig en met een mannetje of 8 in de poel aan het rossen en loopen geweest. Tot aan het schemeren toe. Morgenmiddag herhaling. ik zal volgende keer mn trasponder mee nemen.. dan kun je me zien aankomen als ik in de lucht hang Het was zeker lekker met zons ondergang!!! Lekker bezig trouwens ouwe loopbeul. Wat was er met je powerlijnen? mijn rechterstuurlijn zat ineens om de bar, net genoeg om de kite in 1 keer ongewild naar beneden te laten storten, vandaar dat ik ff naar de kant moesten draggen. thanx! Slufter 14:30
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ik ga ff noordwijk waards. weet alleen niet of ik tijd heb om het water op te gaan.
|
|
|
ronny
|
eagle jan durft niet meer
|
|
|
|
ruben
Logs: 21 | 784 uur
|
Zijn er mensen die morgen naar de Bdam gaan? Ik heb met deze wind geen zin in selflaunchen
we gaan zo die kant op!
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Wat een topdag op de Slufter! 's Morgens waaide het echt hard, ging lekker hoog met de 7m. Ook eindelijk de timing en het momentum te pakken. Wat kan je heerlijk lang vliegen wanneer je die kite weer een keer goed naar voren stuurt. eagle jan durft niet meer
Whahah dat kan best ja.
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Dam was ook top zeg! S'ochtends idd aardig hard en maar met zn 4en en een heerlijk zonnetje. Smiddags lekker windje en wat meer volk maar nog genoeg ruimte. Kortom, top!
|
|
|
|
tgroot
|
Zo leer moeder natuur kennen zeg, respect voor de mannen die met vlagen van 50kn loopen. Vandaag een poging gedaan maar kansloos landen met die snelheden, paar beste klappers gemaakt haha
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo leer moeder natuur kennen zeg, respect voor de mannen die met vlagen van 50kn loopen. Vandaag een poging gedaan maar kansloos landen met die snelheden, paar beste klappers gemaakt haha
Ga dan ook niet in de g*yhoek varen man........ kom je mss ook eens met knappe kerels op een foto te staan Ga je van de week nog?
|
|
|
tgroot
|
Ga dan ook niet in de g*yhoek varen man........ kom je mss ook eens met knappe kerels op een foto te staan Ga je van de week nog? gaat het nog waaien dan? vrijdag pas weer mogelijkheden, jij?
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Btw, wie had er zaterdag foto's staan schieten op Sluf, zo tegen zons ondergang? T was iemand met een blauwe ion fuse aan.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Woensdagmiddag lijkt super te worden! Met ook een mooi zonnetje erbij.
|
|
|
|
|
tgroot
|
Pas op voor onweer en hagel mannen, zoiets las ik op surfweer
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Het is mij ook veel te koud, 3/4 graden :/
Gaat er nog iemand? Misschien kom ik even een uurtje een nat pak halen en fotos maken eind van de middag
|
|
|
|