|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Was heerlijk op Domburg, lekker in 't zonnetje met mooie golven. Was wel een stukkie kouder met 't omkleden zeg.
|
|
|
Egbert1985
Geen avatar
|
Ik sta op Oostvoorne nu maar helaas alleen! Nog meer mensen zo?
Zag ook niemand, maar doorgereden naar slufter, het was heerlijk met de zon erbij ^^
|
|
|
|
ErikFanatic
|
Stond vanmiddag rond 15:00 helemaal alleen op de poel van de ZM. En dat is wel eens anders geweest. Beetje klotsbak maar vlak genoeg om die loop te oefenen. Heerlijk aan de 9 gehangen! Cadeautje met die zon.
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Als het een beetje wil doorblazen morgenochtend eens in de poel spieken op sluf!
Nog meer enthousiastelingen? Vanmiddag wel even op sluf geland tegen 16u maar het was mij te nat met al die zeikregen....
|
|
|
tgroot
|
ik ben voor! maar ben bang dat de wind al vertrokken is ?
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
ik ben voor! maar ben bang dat de wind al vertrokken is ?
Klopt Tim ik ben om 830 al afgehaakt helaas.... Nu weer te lang in de wacht....
|
|
|
tgroot
|
jammer, kunnen we ff een paar weken wat anders gaan doen voor de kick ......
|
|
|
|
|
tgroot
|
aaaaaaaaand its gone
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Gaat er nog iemand naar de sluf vandaag? Wilde even foto's komen maken, de wind is nu goed!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Gaat er nog iemand naar de sluf vandaag? Wilde even foto's komen maken, de wind is nu goed!
Ik zat te twijfelen... Heb maar besloten niet te gaan. De wind is ook weer niet zo geweldig.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Was net gepowered met de 13. Wind ging pas om 4 uur aan maar toen had ik het wel gezien.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Zandmotor was ook niet veel. Zo'n 1,5 uur kunnen varen met de 11, maar dat hield al niet over. Daarnaast was de wind een stuk meer zuid als voorspeld (volgens mij later zelfs nog wat oost erbij) waardoor de wind ook vrij vlagerig was. Enige positieve dat ik hier aan zie is dat ik eindelijk weer eens normale wind had om uit te haken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Als er Oost in de wind zit op de ZM dan dekt het woord flagerig de lading echt niet meer hoor Bij Zuid al drama. Had hier in Den Haag op het water ook niet echt het idee dat het een vetpot was. Wel rond 16u superkoud buiten, brrr
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Vond het wel lekker op slufter met de 15m, lekker zonnetje en goed gepowered!
|
|
|
Roy de Bruin
|
Vond het ook wel een mooie dag, jij had zeker die gele SB
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Vond het ook wel een mooie dag, jij had zeker die gele SB
15m contra, jij?
|
|
|
|
Ondabeach
|
Was een mooie late middag sessie op playa.. De boeien rij is verplaatst? Dat wordt dringen geblazen als de scholen weer gaan lessen.
|
|
|