Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Het moet beter gaan, anders gaat het simpelweg dicht.
De scholen opperden om het noordelijk hoekje lesgebied te maken zodat de vrije kiters iets verder door moeten lopen maar ook minder snel met de zonegrens in de knel komen.
|
|
|
Ondabeach
|
De overloop naar Slufter zal misschien wat groter worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
doe maar kijkduin va 14u...sta ik tenminste niet alleen.. Ik ben er ook, vanaf een uurtje of 13:00 uur aanwezig.
|
|
|
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
39 kites geteld op de ZM toen ik aankwam.... pfffff...gekkuhhuis..bij 5-6 graden! Wordt leuk weer vd zomer daar... Hoop mensen stopten eerder want het was gewoon te druk en nog eb ook! Gelukkig een paar slimmerds die gewoon de zee op gingen... Einde middag werd t beter...
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Vrouwenpolder met een mannetje of 10. Tegen 4 lag het complete strand blank, 1 grote megapoel.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Vrouwenpolder met een mannetje of 10. Tegen 4 lag het complete strand blank, 1 grote megapoel.
Sssst straks komt zuid Holland naar zeeuwen land
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Sssst straks komt zuid Holland naar zeeuwen land Nee joh, dat vinden ze veel te eng.
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Tien man en een Duitser faxie;)
|
|
|
ronny
|
Gaat er nog iemand vandaag ?
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Gaat er nog iemand vandaag ?
Beter woensdag vriend...kun je dan? woensdag 100 knopen...ongeveer dan..
|
|
|
ronny
|
woensdag werken man helaaaaaaas
klote
|
|
|