Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ga morgen vrij vragen voor donderdag denk ik. Woensdag lijkt me te vlagerig.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Gaat er nog iemand vandaag ?
Beter woensdag vriend...kun je dan? woensdag 100 knopen...ongeveer dan.. Ik kan woensdag tot half 2 a 2 uur ong. hoelaat ben jij er?
|
|
|
njels
|
Mensen morgen op sluf?
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Gaat er nog iemand vandaag ?
Beter woensdag vriend...kun je dan? woensdag 100 knopen...ongeveer dan.. Ik kan woensdag tot half 2 a 2 uur ong. hoelaat ben jij er? Ik ben later op Sluf, pas vanaf 15:00 of zo IK houd wel buienradar in de gaten, ze geven kortstondig veel regen op, daarna opklaringen. maar die komen telaat ben ik bang... dan wordt het donker. maar goed, we zien morgen wel...
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ga voor de donderdag. Morgen lijkt me te onstuimig. Zoiets had ik al gezegd, maar nu ben ik definitief vrij Ga wel naar de Dam ivm laag.
|
|
|
|
Big Vin
|
Ik kom morgen ook buurten, zal rond 12 zijn ongeveer
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
buienradar geeft nu vanaf 16:00 droog. Nu al vanaf 15:00... half 6 schemering...2,5 uur rammen, twijfelgeval.Knoop doorgehakt, ben er rond 15:00 samen met Hijo, dus wie nog meer wilt is niet alleen.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik sta er al en er is verder niemand, mijn auto waait bijna om dus schiet maar op
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Wie is er morgen op slufter? Ik twijfel een beetje wanneer. In de ochtend is het wel hoog. Wie gaan wanneer??
|
|
|
|
|
|
|
brian
|
Nou, ik wacht toch maar ff. Hagel heel mn sessie Door, das me iets teveel.
Edit. Ben r over 50min.
|
|
|
|
brian
|
Ach maakt niet uit. Er waren gelukkig nog andere kiters. Hagel was er amper en af en toe kwam r zonnetje gewoon door. Dat samen met loops die eindelijk weer is wat hoger gingen voor mijn doen, maakt dit een een top 3 sessie voor mij. Topdag! En dan te bedenken dat k bijna niet gegaan was. Thijs, nog leuk kennis te maken. Miss dat je die beelden op Google drive kan zetten ofso? Miss kan ik, als ik ook wat leuke beelden heb, een filmpje in elkaar zetten.
|
|
|
thijs77
|
Het was super met maar 4 man! Aangenaam Brian Ik zal ze op google drive zetten en je de link sturen
|
|
|
brian
|
Het was super met maar 4 man! Aangenaam Brian Ik zal ze op google drive zetten en je de link sturen Ah top. Thanks man. Ja er was lekker veel ruimte om te kloten ja! Mooie sprong trouwens!
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Dat waren toch nog mooie condities gisteren zo te zien! Pff, weer te lang geleden voor mij. Zondag hopelijk als t een beetje weer is en niet te koud. Gelukkig begint het ook weer langer licht te worden voor de afterwork sessies.
|
|
|
thijs77
|
Het was super met maar 4 man! Aangenaam Brian Ik zal ze op google drive zetten en je de link sturen Ah top. Thanks man. Ja er was lekker veel ruimte om te kloten ja! Mooie sprong trouwens! Laat het wat dat betreft nog maar lang koud blijven Jij was ook lekker bezig met die backroll kiteloops!!
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Nou, geef mij maar lekker warm weer hor. Maar het is inderdaad lekker rustig nu, neem aan dat je dat bedoelt!! Dat mag idd wel ff zo blijven. Echter, als de gevoelstemp richting de 0 gaat dan pas ik toch echt.
|
|
|