markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Huib, lijkt mij dat diegene die je lijnen sloopt netjes de boel afhandeld. Dus kosten zijn voor hem.
|
|
|
tgroot
|
zaterdag de 7 rondgooien hoelaaaaaaaaaaa. wat een heerlijk begin van me vakantie!!!!!!
|
|
|
|
PvanEE
|
Nooit geen ouwe schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt.
|
|
|
ronny
|
zaterdag de 7 rondgooien hoelaaaaaaaaaaa. wat een heerlijk begin van me vakantie!!!!!!
zeker weten :0
|
|
|
Big Vin
|
Mijn bestelde 7 is dan helaas ook nog niet binnen
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ben morgen in Scheveningen, maar lijkt vol aanlandig te worden...
|
|
|
surf-bert
|
Middag, omgeving rdam en omstreken!
Ik heb kitesurf les gehad, iko certificaat en maak nu mijn eerste meters zelfstandig. Al een paar keer gaan kiten bij strand oostvoorne en brouwersdam. Waterstarten lukt, hoogte lopen ook. Volgende stap is transistions leren.
Voorlopig nog maar niet naar slufter of rockanje, eerst ondiep/vlak water.
Zijn er nog meer beginnende kiters uit de omgeving die zo nu en dan af willen spreken? Het is toch makkelijker als je met iemand op het water bent die in dezelfde leercurve zit.
Ik ben 43 jaar, woon in dordrecht en heb eigen vervoer. Veel op reis voor mijn werk in buitenland dus ik ben niet altijd op het water. S avonds lukt vaak wel nu het nog licht is, weekend hangt af van alle andere activiteiten, hockey kids, boodschappen, vrienden, je kent t wel.
Tjeemig, dit lijkt bijna wel een contact advertentie....ps ik ben gelukkig getrouwd :-)
Anyway, lijkt t je wat, stuur dan een PM, dank!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Letop experts only zaterdag
Veel plezier morgen maar pas op windstoten.
|
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Was gister niet te doen voor mij op oostvoorne was daar om een uur of 12 met mijn 6 maar met vol aanlandige wind was het veel te hard. na 300m lag ik alweer op het strand en ben dus gestopt.
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Gisteren toch nog de high-end van de 9m fx kunnen testen. Kite blijft verbazingwekkend stabiel in de harde vlagen en is goed onder controle te houden.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Gisteren toch nog de high-end van de 9m fx kunnen testen. Kite blijft verbazingwekkend stabiel in de harde vlagen en is goed onder controle te houden.
Vraagje, gaan de voorste aanhechtingspunten van de LE niet naar binnen staan wanneer je de kite veel depowerd? Nog een ander punt, zou het vandaag wat worden aan zee? Er zitten veel buien dus ik twijfel behoorlijk.
|
|
|
ronny
|
het is hier droog marc :
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Wat een pruts sessie, niets lukte helaas... Maarja het was lekker in de golven en in het zonnetje en het is nog altijd 10x beter dan op het werk zitten. Een paar mensen waren dik aan het loopen! Ed, Tim, Ronald, Ron&Ron, gast met rode Torch en twee gasten met een C4. Waarvan de ene echt een doodsmakker maakte. Weet iemand wie dat was?
|
|
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Vraagje, gaan de voorste aanhechtingspunten van de LE niet naar binnen staan wanneer je de kite veel depowerd? Nog een ander punt, zou het vandaag wat worden aan zee? Er zitten veel buien dus ik twijfel behoorlijk. Gisteren toch nog de high-end van de 9m fx kunnen testen. Kite blijft verbazingwekkend stabiel in de harde vlagen en is goed onder controle te houden.
Vraagje, gaan de voorste aanhechtingspunten van de LE niet naar binnen staan wanneer je de kite veel depowerd? Nog een ander punt, zou het vandaag wat worden aan zee? Er zitten veel buien dus ik twijfel behoorlijk. Hi Marc, ik heb de kite niet eens vol hoeven te depoweren. Ik vaarde de kite op het middelste knoopje op de stuurlijnen en de strap maximaal 3/4 aangetrokken. Hierbij geen problemen gehad. De kite behoudt erg goed z'n vorm. ben er erg tevreden mee tot nu toe.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Vraagje, gaan de voorste aanhechtingspunten van de LE niet naar binnen staan wanneer je de kite veel depowerd? Nog een ander punt, zou het vandaag wat worden aan zee? Er zitten veel buien dus ik twijfel behoorlijk. Gisteren toch nog de high-end van de 9m fx kunnen testen. Kite blijft verbazingwekkend stabiel in de harde vlagen en is goed onder controle te houden.
Vraagje, gaan de voorste aanhechtingspunten van de LE niet naar binnen staan wanneer je de kite veel depowerd? Nog een ander punt, zou het vandaag wat worden aan zee? Er zitten veel buien dus ik twijfel behoorlijk. Hi Marc, ik heb de kite niet eens vol hoeven te depoweren. Ik vaarde de kite op het middelste knoopje op de stuurlijnen en de strap maximaal 3/4 aangetrokken. Hierbij geen problemen gehad. De kite behoudt erg goed z'n vorm. ben er erg tevreden mee tot nu toe. Raar dat het bij mij wel gebeurd, ik depower een kite trouwens niet. Wanneer dat nodig is ga ik een maat kleiner varen.
|
|
|
HuibN
|
Het lijkt of de storm van afgelopen zaterdag een hoop zand heeft aangespoeld rechts buiten de poel en het daar ondieper is geworden. Of hebben met zeer laag water te maken?
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
Wat een pruts sessie, niets lukte helaas... Maarja het was lekker in de golven en in het zonnetje en het is nog altijd 10x beter dan op het werk zitten. Een paar mensen waren dik aan het loopen! Ed, Tim, Ronald, Ron&Ron, gast met rode Torch en twee gasten met een C4. Waarvan de ene echt een doodsmakker maakte. Weet iemand wie dat was? Ik was het niet maar ik ben me wel 1 keer de &^%$# geschrokken. Ik trek een loop, maak een downloop, land normaal en plots maak ik een faceplant door een raar golfje ofzo...op zich niks mis mee. Maar dan ineens gaat de kite in een deathloop....gelukkig was ik bij machte om te staan en te controleren wat er aan de hand was...zie ik dat mijn rechterbareinde OM de haak zit van de spreaderbar! Vraag me niet hoe hij daar komt...kreeg hem gelukkig wel los. Nu begrijp ik ook waarom sommige ongelukken zo snel gebeuren waarbij men soms niet weet wat de oorzaak is. Zo zie je maar weer, ook als je veel ervaring hebt. risico blijven er altijd.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Vraagje, gaan de voorste aanhechtingspunten van de LE niet naar binnen staan wanneer je de kite veel depowerd? Nog een ander punt, zou het vandaag wat worden aan zee? Er zitten veel buien dus ik twijfel behoorlijk. Hi Marc, ik heb de kite niet eens vol hoeven te depoweren. Ik vaarde de kite op het middelste knoopje op de stuurlijnen en de strap maximaal 3/4 aangetrokken. Hierbij geen problemen gehad. De kite behoudt erg goed z'n vorm. ben er erg tevreden mee tot nu toe. Raar dat het bij mij wel gebeurt, ik depower een kite trouwens niet. Wanneer dat nodig is ga ik een maat kleiner varen. Maar jij vaart RPM toch? Die van mij (ook RPM) heeft daar ook weleens last van als ik erg overpowerd sta.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Vraagje, gaan de voorste aanhechtingspunten van de LE niet naar binnen staan wanneer je de kite veel depowerd? Nog een ander punt, zou het vandaag wat worden aan zee? Er zitten veel buien dus ik twijfel behoorlijk. Hi Marc, ik heb de kite niet eens vol hoeven te depoweren. Ik vaarde de kite op het middelste knoopje op de stuurlijnen en de strap maximaal 3/4 aangetrokken. Hierbij geen problemen gehad. De kite behoudt erg goed z'n vorm. ben er erg tevreden mee tot nu toe. Raar dat het bij mij wel gebeurt, ik depower een kite trouwens niet. Wanneer dat nodig is ga ik een maat kleiner varen. Maar jij vaart RPM toch? Die van mij (ook RPM) heeft daar ook weleens last van als ik erg overpowerd sta. Die moet je gewoon hard genoeg oppompen en dan gebeurd dat niet. Het is bij de FX ook niet echt vervormen, ik denk eerder dat het gewoon hoort. Cabrinha heeft de zogenaamde dynamic ARC op hun kites. @ Ron, daarom heb ik ook zo'n hele sneller reflex met de QR trekken in dat soort condities.
|
|
|