R@bert
|
West is goed te doen op S-wood!! Beetje schuin van rechts komt ie dan, wel veel chop maar dat mag de fun niet drukken, dude (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
diesel oo7
|
dus we kunnen lange rakken maken recht de plas op
|
|
|
R@bert
|
Preciessssssssss
|
|
|
|
diesel oo7
|
kom maar lekker naar schellinkhout ik zal er zijn met een zwarte tribal 11m
|
|
|
|
bredo
|
en waaaaaaar op zee dan?
|
|
|
bredo
|
Of misschien wel lekker naar Schellinkfout, lekker vertrouwd op binnenwater. Nog even en ik woon in C'cum, dus lekker op zeeeeeeeeeee varen!!!
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik kom in de middag naar Schellinkhout, als de voorspellingen niet te mager worden..
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De voorspelling is wel dat de wind later op de dag afneemt dus je moet niet te laat komen... Maar tot een uurtje of 17.00 ziet het er goed uit..
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik kan om 12.30 stoppen als het goed is, even kijken of ik dan nog goed met mijn uren uit kom..
|
|
|
|
Joris
|
Schellinkhouttt de geksteeee ben er morgen rond 11en!
|
|
|
Haring High Richardt
|
De voorspelling is wel dat de wind later op de dag afneemt dus je moet niet te laat komen... Maar tot een uurtje of 17.00 ziet het er goed uit.. Hoe was het op Schellinkhout Frank ???? Hij was weer top op wijk (voor een keertje) Leek wel vacantie. (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) Lekker gevaren met de naish raven 2 14. Wind werd later wel ff minder maar dat mocht de pret niet drukken (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
roeb
Gast
|
Jezus wat een beuldag! Op schellinkhout volgas met de 8!
Nu ben ik in Andijk en de wind is gedraaid en waait nog steeds heel goed, dus misschien zo nog het water op..
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Richard, het was helemaal top op schellinkhout ,ik was er om 11.30 uur en kwam pas om 16.00 uur weer van het water af , Omdat de wind draaide naar W/NW .. Het was vandaag echt top, met mijn 9 mtr heerlijk gevaren ,er stond een strakke Zuidwesten wind ongeveer 25 knp de meeste hadden een 10 mtr of kleiner opstaan.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Dan waaide het harder op het ijselmeer dan op zee Op wijk vaarde ze met een 12 en 14 gemiddeld. Ook nog iemand met een 16 rhino gezien Het was weer top
|
|
|
|
PeeWee
|
Opperdepop ben ik.
Mijn dank aan de windgoden en het zonnetje niet te vergeten (hangloose_kitesmiley)
Komende dagen kunnen we uitrusten, jammer.
|
|
|
Tjok
Gast
|
Vandaag lekker wezen beulen met mijn 8. Super dag weet je het zeker met je 8....jij zat zeker op hawai??
|
|
|
VincentC
|
Vandaag lekker wezen beulen met mijn 8. Super dag weet je het zeker met je 8....jij zat zeker op hawai?? Op Mirns waren ze aan het varen met 5/6/7 ...
|
|
|
Peterkiter
|
Horst waren ze ook veel bezig met 9 a 10 m2 kites
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Waaide het deze keer harder in het binnenland dan aan de kust.. Op Wijk werd er "gebeuld" met wel iets van krap 20 knopies (grinnik_kitesmiley)
|
|
|