arjanschip
|
@kitebart.. was jij dinsdag avond nog alleen met mij op het water met je bow??? morgen middag trouwens weer hej...
|
|
|
kitebart
|
Waarschijnlijk wel ben als een van de laatsten van het water gegaan, of de laatste weet het al niet meer Was met zwarte 2 deurs auto (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Fré
|
Hey wie was jij dan ? Was er ook 12 m shockwave. Dinsdag was nog leuker : 25 knopen. Ben van Antwerpen maar werk in Kalmthout. Was met een Wipika Amp bezig... Kameraad met een Ozone Instinct-bow-spul...
|
|
|
kitebart
|
't was het weekje wel he topperdetop Vandaag niks gemist, was te weinig wind (cry_kitesmiley) grts Bart
|
|
|
kitebart
|
Niet dood vallen he guys
|
|
|
lodo
Geen avatar
|
heuij wat is dt hiero zit net nog een beetje te surfen kom ik dit opeens tegen. woon zelf in rilland en ben altijd op krabbendijke te vinden. ik vaar een rode en gele switchblade en rij in een jeep die meestal onverstandig hard aan komt rijden omdat ik gauw het water op moet. maar leuk gevonden mark als naam sloper maar die downwinder moeten we gauw eens regelen zal wel lachen wezen, net zoals een groot strand feests (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
houd me op de hoogte van feestjes en downwinders! momenteel woon ik nog in arnhem maar ben straks weer vaak bij mn ouders te vinden in huijbergen(bij hoogerheide) en dan wil de spot krabbendijke, oesterdam, grevelingen en de zee eens goed beproeven! groeten mark
|
|
|
kitebart
|
@Lodo : is dat die groene Jeep ? Jij neemt idd je bochten scherp (grinnik_kitesmiley) Ik heb dezelfde maar is dieseltje, ik rijd dan ook normaal, zal je wel al gezien hebben. Heb je daar eigenlijk LPG inliggen want dat beestje zal wel wat verbruiken zeker. CU on the water
|
|
|
NW
|
Nop...gekke Lodo rijdt gewoon benzine, heeft hekel aan zijn geld
enne...voor LODO: sloper was niet Mark, alhoewel hij er wel wat van kan met zijn nieuwe boardje in tweeen
|
|
|
lodo
Geen avatar
|
niet alleen zijn board hoor, hoevaak zal zijn kite al niet gerepareet zijn.
|
|
|
NW
|
vanavond nog iemand op Krabbendijke als waait?
|
|
|
arjanschip
|
foute wind foute richting
|
|
|
kitebart
|
Vrijdagavond oesterdam wie nog ?
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
jeej vandaag ff een paar rakjes kunnen varen op mn nieuwe plankje...lekker dichtbij en en als de wind van de goede kant komt wel een fijne spot!(en achtergrondmuziek van een paar ontspoorde puber die liggen te blowen op de motorkap van de BMW) krabbendiekers jullie gaan me vaker zien. de groeten mark
|
|
|
dk23
|
alweer gekite markie? (geschokt_kitesmiley) van de week gaan we nog een keer naar het ijsselmeer als de wind dat toelaat he?
|
|
|
NW
|
Hij is nu NW, perfect dus.
Wie nog meer vanmiddag?
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
jongens met welke wind kan er bij Bath gekite worden? en waar is die spot precies? van mij mag het weer waaien :-S
|
|
|
arjanschip
|
er is geen officiele spot. Je kunt met zuiden wind op meerdere plekken in de westerschelde varen. Gewoon even op google earth kijken..
|
|
|
kitebart
|
droom ik nu ? of gewoon te bezopen ?
|
|
|
kitebart
|
Morgen oesterdam ?
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
mark moet om half 4 tot half 12 werken....en nu zou hij moeten leren maar hij heeft geen zin.. volgende week m'n allerlaatste herkaning ooit als ik het haal..je kent het..geenzingeenzingeenzin
|
|
|
arjanschip
|
Iemand nog die vanavond gaat?? alvast veel wind en goeie richting:D
|
|
|
kitebart
|
woensdag-avond terug ?