Myzrael
Gast
|
Super. Zeker omdat ik een nieuw boardje wil hebben misschien een goed idee om te gaan kijken.
|
|
|
Merc
Gast
|
Super. Zeker omdat ik een nieuw boardje wil hebben misschien een goed idee om te gaan kijken.
Zeker weten!!
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
jeroen!! wat doe je nou.. ik zou zondag ook komen naar testdag. maar zaterdag 12 mei kan ik niet (cry_kitesmiley) dus ik ben er helaas niet bij zie je zaterdag avond wel, op edwin zijn verjaardag!!
|
|
|
kitemafkees
|
Zaterdag avond wordt lachen! en zondag waait het niet dus vandaar zaterdag.... sorry dude!
|
|
|
alexfloor
|
Wordt het zaterdag niet weste wind....?? Dan is het niet echt super op Horst toch....??
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Wordt het zaterdag niet weste wind....?? Dan is het niet echt super op Horst toch....??
West op Horst is prima. Niet de meeste constante wind maar goed te doen.
|
|
|
koen-tjeee
|
jeroen!! wat doe je nou.. ik zou zondag ook komen naar testdag. maar zaterdag 12 mei kan ik niet (cry_kitesmiley) dus ik ben er helaas niet bij zie je zaterdag avond wel, op edwin zijn verjaardag!! Balen! moet werken Is het uberhaupt mogelijk om als beginner daar een setje te proberen?
|
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Bordje maken van 150 breed en op Horst neerzetten........."PAS OP! Laag vliegende Duitsers! ACHTUNG!!"
haha!
|
|
|
Micky
|
Komt er nog een verslag...uiteraard met foto's of moeten we het hier mee doen?
|
|
|
sjef
|
er waren ook 2 die elkaar wel aardig vonden. kites in elkaar geloof een gele naish en een rooie cabrinha. nog een beetje heel gehouden?
|
|
|
|
Marijn alias Vos
|
dat was een rode cabrina en een waroo
de twee kites waren in elkaar gevlogen, trokken allebij de safety, maar de kite's bleven door loopen.
Kon ze net grijpen voor dat ze echt wegvlogen.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Klopt, de kites zelf waren niet beschadigt. Er was echt een lijn gesprongen. Waarschijnlijk maar de kite die aan het loopen was. De andere kite loopte namelijk niet maar vaarde gewoon mee. 't Is inderdaad goed dat iemand de kite kon pakken.
|
|
|
Gj
|
Ja naish zou ook bij ons aanwezig zijn boardtest dag maar niet :n
|
|
|
globe
|
Ja naish zou ook bij ons aanwezig zijn boardtest dag maar niet :n
Wellicht hadden jullie dan wat eerder aan moeten geven dat deze dag was
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Lekker optijd........ Ik had dus rekening gehouden met Zondag...
|
|
|
kitemafkees
|
Mini-me, dat was het ook! gewoon checken, en daarnaast was naish wél op horst aanwezig...
|
|
|