rich1971
|
Yep, Vinkeveen, vanaf november vleuten. Da's dus wel in de buurt ga mestal op horst.
Groetjes
richard.
|
|
|
kees69
|
Ja kom uit De Meern, ga tot nu toe of naar Oostvoorne of naar strand Horst.
|
|
|
|
dapinda
Geen avatar
|
Hallo, Nog meer mensen uit omgeving Maarssen/Breukelen die kiten???? Yep, Utrecht, meestal naar IJmuiden of Wijk aZ
|
|
|
matta
|
Doorn, 7.5 km van Zeist. Zoek nog mensen die naar het strand rijden met een auto Nu alleen nog m'n kite laten repareren voor 100 euro
|
|
|
Kevin
|
Kom uit driebergen bij utrecht in buurt ben alleen ook altijd opzoek naar vervoer kan wel atijd naar utrecht centraal komen kan ik een keerm ee rijden met iemand meschien mzzl Kèvin
|
|
|
Marlien
Geen avatar
|
He Crazy Kevin & Matta,
Wordt lastig om met anderen mee te rijden met jullie kites en onze eigen kites! Ik heb tenminste niet zo'n grote auto dat het past. Anders was je welkom geweest!
Groeten
|
|
|
Kevin
|
Oke maarja zullen wel meer mensen in utrecht wonen toch :P
|
|
|
dapinda
Geen avatar
|
Kom uit driebergen bij utrecht in buurt ben alleen ook altijd opzoek naar vervoer kan wel atijd naar utrecht centraal komen kan ik een keerm ee rijden met iemand meschien mzzl Kèvin Hee Kevin, wij gaan zaterdag richting IJmuiden of Wijk, effe checken of we met 1 of 2 auto's rijden. Als het een beetje gaat kun je meerijden. Beetje blij met die Rippehr? Ik namelijk wel...
|
|
|
pindakaas
|
Hoi Ik ben Danny, kom uit nieuwegein. Ik ben beginnend, ik heb een uur geleden mijn eerste kite gekocht(Caution! answer), nu nog een board en dan kan het beginnen, maar ben nog niet zo ver dat ik echt al kan surfen, ik denk dat ik nog 1 lesje wil, ik ben blijven hangen bij de waterstart tijdens het lessen, daarna waaide het te hard en moesten we stoppen. Als ik eenmaal zover ben kan ik in de auto nog wel iemand meenemen, ik kreeg ook 2 buggy's erin met alle vliegerspullen en dat zijn al snel 4 sporttassen. Als er iemand bereidt is om ook eens een beginner als ik in de gaten te houden mag er best eens iemand meerijden. Ik laat het wel weten als ik alle spullen heb en mijn laatste les heb gehad.
|
|
|
Kevin
|
Kom uit driebergen bij utrecht in buurt ben alleen ook altijd opzoek naar vervoer kan wel atijd naar utrecht centraal komen kan ik een keerm ee rijden met iemand meschien mzzl Kèvin Hee Kevin, wij gaan zaterdag richting IJmuiden of Wijk, effe checken of we met 1 of 2 auto's rijden. Als het een beetje gaat kun je meerijden. Beetje blij met die Rippehr? Ik namelijk wel... Ben zeker blij met die ripper gaat echt supper ben alleen dit weekend al in zeeland maar echt supert bedankt voor het aanbod wil ik nog wel een andere keer gebruik van maken mzzl Kèvin
|
|
|
Kevin
|
Hoi Ik ben Danny, kom uit nieuwegein. Ik ben beginnend, ik heb een uur geleden mijn eerste kite gekocht(Caution! answer), nu nog een board en dan kan het beginnen, maar ben nog niet zo ver dat ik echt al kan surfen, ik denk dat ik nog 1 lesje wil, ik ben blijven hangen bij de waterstart tijdens het lessen, daarna waaide het te hard en moesten we stoppen. Als ik eenmaal zover ben kan ik in de auto nog wel iemand meenemen, ik kreeg ook 2 buggy's erin met alle vliegerspullen en dat zijn al snel 4 sporttassen. Als er iemand bereidt is om ook eens een beginner als ik in de gaten te houden mag er best eens iemand meerijden. Ik laat het wel weten als ik alle spullen heb en mijn laatste les heb gehad.
Wil best een keer mee hoor en je een beetje coachen met de eerste rakjes hoe meer kiters hoe meer lol
|
|
|
pindakaas
|
Klinkt goed kevin, ik een beetje coaching krijgen en jij vervoer. Ik zal je een berichtje sturen als ik een board heb en nog een les heb gehad.
|
|
|
Kevin
|
Oke toppie
|
|
|
Kevin
|
Klinkt goed kevin, ik een beetje coaching krijgen en jij vervoer. Ik zal je een berichtje sturen als ik een board heb en nog een les heb gehad.
En ondertussen al een board en een les gehad?? Groet Kevin
|
|
|
pindakaas
|
Hoi Kevin, Ik heb wel 1 les gehad, maar ben niet verder gekomen dan waterstart, les 2 viel uit vanwege ta harde wind. Ik heb een caution answer 12 en f-one sk8 board gekocht. Ik ben er klaar voor, maar heb nog wel het gevoel dat ik 1 les wil hebben voordat ik zelf aan de slag ga. Afgelopen week ook geen les gehad vanwege de onweersvoorspellingen en ik verwacht morgen ook niet veel goeds eigenlijk. En ondertussen al een board en een les gehad?? Groet Kevin
|
|
|
marcus aurelius
|
kom ook uit de buurt...Utrecht centrum wel te verstaan!! kite meestal op scheveningen of op strand horst....heb meestal wel plek in de auto dus kan best iemand meenemen....
|
|
|
Kevin
|
Oke heb nu vakantie dus kan elke dag Mzzl kevin
|
|
|
RichardZ
|
Ik zie dat deze post alweer van wat jaartjes geleden is, maar ik woon in De Meern en rijd meestal naar Horst of Mirns (vroeger mijn home spot). Met een beetje mazzel ga ik vanaf komende lente op de haarrijnse plas kiten. Is nogal een verschil 5 min rijden of bijna 2 uur...
|
|
|
kees69
|
Richard, weet je dat wel zeker ??? Woon ook in De Meern en heb er afgelopen jaar ook al gekeken, maar staat toch echt een groot bord dat het verboden is. Je hebt helemaal gelijk, zal perfect zijn als het kan. Vooral door de week na het werk zal lekker zijn. Horst wordt je ook simpel van met de files.
Er is geen kip te bekennen daar in het voor- en najaar, dus begrijp ook niet waarom het niet zal mogen, maar ja je kent de platte petten....regels zijn regels en voor je het weet kun je weer iets van 60 euri aftikken
Maar mocht je het een x willen uitproberen daar, laat maar weten, ik ben erbij.........tenminste, bij een beetje dragelijke temperatuur !!
|
|
|
To
|
vinkeveen.
|
|
|