Waar de Liquid Force Luxury 07 kopen in Nederland??

surf

Geen avatar

Mei 21, 2007, 17:47:48
edit2Rapporteer  
Heej,

Heb dit weekend de Liquid Force luxury bindingen getest in Ijmuiden. Wat een wereld bindingen zijn dit zeg.
Je wordt gewoon in de bindingen gezogen, je schiet dus ook niet meer uit de bindingen en de klappen worden ook nog goed opgevangen
Weet iemand waar ik die in nederland kan kopen? Nieuw of gebruikt maakt mij niets uit. Moet ze gewoon hebben.
Via internet bestellen gaat lastig, heb geen credit card.

Alvast bedankt
(HJ) MINI-ME

Antwoord #1 Mei 21, 2007, 17:49:03
edit2Rapporteer  
http://www.xwatersport.com/
Succes  ThumpsUp
surf

Geen avatar

Antwoord #2 Mei 21, 2007, 17:51:28
edit2Rapporteer  
Top bedankt....
zagy

Antwoord #3 Mei 21, 2007, 21:55:48
edit2Rapporteer  
paul, dat lag niet alles aan de pads, de combi van het tesboard met de pads was helemaal perfect;)
alexfloor

Antwoord #4 Mei 21, 2007, 22:01:18
edit2Rapporteer  
ziet er inderdaad erg goed uit... heb daar ook weleens last van dat mn voeten eruit schieten... Helemaal als ik geen schoentjes aan heb...
**NN**

Geen avatar

Antwoord #5 Mei 21, 2007, 22:08:30
edit2Rapporteer  
Paul, wat vond je trouwens van de imperator waarop je gevaren hebt?
martijn85

Geen avatar

Antwoord #6 Mei 21, 2007, 23:19:34
edit2Rapporteer  
Raar maar waar..., staan er ineens 2 te koop op de 2ehands site, check daar ff!

Suc6 ermee, ltrr
surf

Geen avatar

Antwoord #7 Mei 22, 2007, 02:31:16
edit2Rapporteer  
Haha,

Ja de combi was top. Vond het boardje ook erg lekker. Weet alleen niet of dat boardje de Imperator was. Wat mij opviel is dat het boardje erg snel was, veel pop had. Het daagde mij uit dingen te doen die anders niet snel deed. Verder vond ik hem zwaarder dan bv de demon.

En de bindingen die te koop staan zijn gebruikt, en 19 euro goedkoper dan de nieuwe. Als ze voor een betere prijs weg gaan heb ik wel interesse. Oja, ik zag er overginds maar 1 te koop staan.
localguru

Geen avatar

Antwoord #8 Mei 25, 2007, 00:37:47
edit2Rapporteer  
Voor een ieder die op zoek is naar Liquid Force Kiteboarding Producten.Neem contact op met de nieuwe Benelux distributeur Localguru  http://www.localguru.nl en kijk op http://www.liquidforce-kites.nl voor de actuele dealerlijst. Met vriendelijke groet 't Liquid Force Benelux Team. ThumpsUp
Kondor 11

Antwoord #9 Mei 25, 2007, 00:57:41
edit2Rapporteer  
Goeie bindingen, heb ze zelf ook op me Jaime Pro L gemonteerd en geen last meer van ontstoken peesbuizen of ander leed.
Heb wel de heelstrap erbij gezet maar die moet je best strak zetten voor blote voeten.
Die van mij heb ik bij xwatersport gekocht.

Tip, haal voor het monteren van je voetbanden alle klitteband los en als je het handvat ook wilt monteren leg hem dan een minuut of vijf in kokend water als de gaten niet goed passen.
Dan kun je de handle beter voor de schroefgaten krijgen (wel ff HANDSCHOENEN aan!)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.