Okee ik moet het dus maar normaal vinden dat iedereen sjag loopt te doen en zo,
Niemand vertelt jou wat jij normaal moet vinden.
En als ik het goed begrijp ligt het dus helemaal aan mijzelf als er op een evenement een k^t sfeer hangt... dan heb ik zogenaamd de surf attitude niet... pff waar is dat op gebaseerd zeg. Als ik post, dat de surfsfeer er niet hing, bedoel ik gewoon simpelweg dat iedereen er vet sjag rond liep, men alleen maar geintreseerd was om heel stoer op een zit zak te zitten. Ik heb weet ik niet hoeveel windsurf en golfsurf feestjes meegemaakt, maar daar hing zeker wel een relaxere sfeer.
Op het moment dat jij begint over de relaxe sfeer van surffeestjes dan heb je het indirect over de mentaliteit cq gedrag van de surfers. Op KBO liepen er genoeg surfers rond dus dan refereer je naar hen. Moet je niet raar kijken als een surfer jou aanspreekt op jouw gedrag cq houding cq negatieve bril.
En iedereen doet het zogenaamd vrijwillig... kom op zeg wat een onzin. Al die kites liggen daar inderdaad om te testen, maar al dat testen leid ook gewoon weer tot verkopen. En als je een kite wilt testen kan dat ook bij een test centre... Een grote marketing truc. Niets vrijwilligs aan. Al die gasten die vrijwillig voor zon stand gaan zitten omdat ze ieder jaar met meer korting een kite mogen kopen... ja die doen het dan schijnbaar vrijwillig... maar ja dan zal er aan die korting die ze krijgen ook wel een soort van sociale verplichting aanhangen....
Eh??? Niet helemaal begrepen???? Het zijn vrijwilligers die de organisatie dragen en daar dus zijn. De enige in loondienst waren volgens mij diegenen van Lipton Ice Tea, oh ja en misschien ook diegene achter de bar.
Mensen bij de stand ; Het is van jou één grote aanname!!! Of verkeer je zelf in zo'n situatie dat je verplicht moet komen omdat je een beetje korting dan krijgy????? Of vind je het niet leuk dat jij niet in zo'n situatie verkeert?????
Beetje jammer dat jij zo'n blik hebt op zaken. Zaken die worden georganiseerd tbv de sport en diegene die de sport beoefenen....En ja als jij je zo uit dan is er het risico dat je erop wordt aangesproken. Want zo'n negatieve bril is een beetje zonde en geeft duidelijk weer dat je niet er iets van maakt maar eerder zal gaan zitten zeiken. Prima. Maakt je totaal geen minder mens ofzo.
Mening over het evenement??? Jij geeft een mening over de bezoekers en de importeurs die er zijn.
Je hebt niet over de kwaliteit van de organisatie.
Ik vind het goed georganiseerd. Ik hoefde niet lang te wachten voor muntjes en er was genoeg eten en ik elke keer op het moment dat ik moest naar de wc. De merken lagen volgens een logisch plan op het strand wat het makkelijk toegankelijk maakte.