ik weeg 63 en ik heb de ss link 10.5 ik ben nog beginner dus ik kan je verder niets adviseren. bij mij zijn er andere bridles bij geleverd "red bridles" die zijn beter geloof ik, dus dat moet goed komen als het goed is;)
De kite heeft idd een groot bereik. Zowel qua low-end als high-end. De qualiteit van slingshot is al jaren he zelfde en daar is gewoon niks op aan te merken. Je kunt hem als 4 en 5lijns vliegen.
Ik ben nu net 2 maanden begonnen met kitesurfen heb nu 5 x op het water gestaan en het gaat echt al supergoed. Het lukt al om te hoogte te lopen en springen too-side varen, dat wil allemaal wel dus.
Ik heb nu een Venom 10 en 13 maar ik wil mss toch een tube kopen...
Is deze Link wat voor mij en zoja welke maat? Ik weeg 67 kg en heb een 140 boardje.
Ik ben nu net 2 maanden begonnen met kitesurfen heb nu 5 x op het water gestaan en het gaat echt al supergoed. Het lukt al om te hoogte te lopen en springen too-side varen, dat wil allemaal wel dus.
Ik heb nu een Venom 10 en 13 maar ik wil mss toch een tube kopen...
Is deze Link wat voor mij en zoja welke maat? Ik weeg 67 kg en heb een 140 boardje.
de link kom uit 2007 en is zeker wat voor jou en ik denk dat 10.2m2 mooie maat zou zijn voor jou
Ik ben 62 kg, en vd berg had mij een SS Link 7 meter verkocht! Dus ik na een paar keer varen toch terug voor een 9 meter.. daar nu 3x mee gevaren maar allemaal problemen gehad (maar dat ligt aan mij) Maar het windbereik van een 9 is voor mij top! ik heb kunne varen vanaf ongeveer 10 knopen..
@Tyn, 750 is ook relaxed, je weet toch dat ik voor die kite (9mtr) 1149 betaald, dus ssssssht en niet klagen!