Ocean-Limbo
|
Zijn er Limbo' s die zondag gaan kiten?
Kust of Kessie ........?
|
|
|
NinoBrownz
|
Merry Christmas allemaal! Geniet van het te veel eten, de overdadige wijn en vooral veel gezelligheid!
|
|
|
Basjuh
|
IK HAAT KERST!!! IK WIL SNEEUW!!!
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Zijn er Limbo' s die zondag gaan kiten?
Kust of Kessie ........?
Allereerst idd iedereen een fijne kerst en een goede jaarwisseling!!! Vandaag ben ik even gaan uitwaaien op kessie, wind zou net wel, net niet zijn geweest...lekker stuk gewandeld... Morgen hoop ik wat meters op kessie te maken. Tot morgen voor diegenen die n kansje komen wagen.... wel frisssssss, dus moet nog maar zien ofk mezelf kan motiveren tot een tewaterlating..
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik ga morgen naar Kessie. Ben er om 10.30 uur.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
yepperdepep boem paaf retteketet Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wauwie! niet verwacht dat het zo zou meevallen met de kou! top! @Louk: waar was je dan????
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Shit, ik dacht dat er niet genoeg wind stond .......
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Dames, Beste wensen voor 2010, en dat het maar een windvol jaar mag zijn... Als het qua wind zoals 2009 wordt, hebben we niets te mopperen d8 ik zo!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
He Limbo's,
Beste wensen, goede gezondheid en veel wind met strak blauwe lucht toegewenst.
Ben gisteren nog op Vrouwenpolder geweest. Van de beloofde 6 bf. is niets uitgekomen; hooguit een kleine 5.
Hoe dan ook we waren maar met z' n tweeen; Wimt en ik.
De kou was helemaal geen probleem, maar wel de kramp in mijn handen door de handschoenen.
Ik hoop dat we toch weer vlug op een graadje of 10 zitten zodat die krengen (handschoendjes & schoentjes) uit kunnen...
Grtz.,
Louk
|
|
|
soppegreun
|
Laat het maar vriezen op ijs kun je ook kiten!
Beste wensen allemaal en veel wind.
groetjes Ralph
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Jooooooooow gasten wakker worden Heel Nederland licht vol met sneeuw, en er is wind op komst.................. Have fun dudes
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Waar kun je as zaterdag in Limboland goed snowkiten?
|
|
|
Pieter84
|
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Is er iets in de buurt van Maastricht?
|
|
|
Parkie
|
Daar waar sneeuw ligt
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Daar waar sneeuw ligt ja, deuh .........
|
|
|
Denice
|
Kennen jullie ene Ricardo (uit Roermond) die voor 180 euro splinternieuwe Bularoo's aanbied? Zie Marktplaats of topic op deze site!
|
|
|
Joy.H
|
Hey, check je pb box ff
|
|
|
Basjuh
|
ik heb mijn spots reeds gereserveerd. ongeveer 1 minuutje rijden................. boven op de berg...................groooooooooooooo ot veld.
Maarja, die secret spot he..............
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik heb mijn spots reeds gereserveerd. ongeveer 1 minuutje rijden................. boven op de berg...................groooooooooooooo ot veld.
Maarja, die secret spot he..............
ja, je moet vooral zo doorgaan ......... houd je nog veel vrienden over .........
|
|
|
Pieter84
|
boven op de berg.... kan alleen maar echt zuid-limburg zijn....
|
|
|
Basjuh
|
jupz dat is ook zo. even kijken hoe de wind een aantal plekken raakt. Maar mijn boardje heb ik vorige week nog lekker in de wax gezet.............duzzzzzzzzzz eindelijk zijn de lui in ZL eens in het voordeel...
|
|
|
diesel oo7
|
Bas
Laat eens weten waar je zit morgen zou wel leuk zijn om met de limbo crew de sneeuw onveilig te maken
|
|
|
Parkie
|
Laat hem toch lekker met zijn vriendjes naar zijn secret spot gaan Ik heb op google earth al weer een paar lekkere plekkies gezien hoor, gaan we daar lekker heen, des te meer plek
|
|
|