hOe hA HeNniE
|
wauw guys, da's beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
soppegreun
|
wie gaat er naar zee zaterdag?
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Heee, Basjuh en Heeliks.... ik vraag me af of jullie nog terugkomen ..... Foto's zien er geweldig uit .....lijkt vette wind. Gelukkig was zaterdag op V-polder ook een mooie dag (wind & zon) ... Het was er gezellig druk en er was een mooie strakke noordenwind. Hopelijk komend weekend weer ....
|
|
|
soppegreun
|
Kon toch nog afrijden naar oostvoorne. Heb mijn eerste meters kunnen maken ging direct goed. na mijn tweede poging om weer op de plank te komen zie ik een scheur in mijn kite ontstaan. Daar stond ik dan om 11 uur in oostvoorne en om twee uur al weer op weg naar huis.... 5 uur rijder voor een uurtje fun was toch de moeite waard. volgende keer beter.
En mijn selmade board ging goed naar mijn mening.
grtzz van de pechvogel.
|
|
|
Basjuh
|
ik mis Heeliks naast me in bed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! of was het nu het strand, de wind, de zon..............................EN DE MUREEN (of hoe je dat ook schrijft). .....................
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik mis Heeliks naast me in bed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! of was het nu het strand, de wind, de zon..............................EN DE MUREEN (of hoe je dat ook schrijft). .....................
verder alles goed .....?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
na mijn tweede poging om weer op de plank te komen zie ik een scheur in mijn kite ontstaan. Daar stond ik dan om 11 uur in oostvoorne en om twee uur al weer op weg naar huis....
da's kwalitatief uitermate teleurstellend ......
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
verder alles goed .....? Ja Loekie, jullie hadden me al gewaarschuwd, na 1 nacht heb ik hem de kamer uitgegooid, Kon die buiten slapen, tering, kan die gast snurken...........
|
|
|
Basjuh
|
voordat ik begon met snurken waren alle bomen al tegen de vlakte gegaan.......................door mijn buurman in bed............he is the master
|
|
|
Ocean-Limbo
|
[/quote] Ja Loekie, jullie hadden me al gewaarschuwd, na 1 nacht heb ik hem de kamer uitgegooid, Kon die buiten slapen, tering, kan die gast snurken........... [/quote] Heb je alleen last gehad van zijn snurken ....... ? Nou ik heb die gast (Basjuh dus) regelmatig in mijn auto richting kust. Dan leer je hem van alle kanten kennen. Dat snurken is dan pas peanuts. Vraag maar aan Kitemen en (R)ikke .......
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Heb je alleen last gehad van zijn snurken ....... ? Nou ik heb die gast (Basjuh dus) regelmatig in mijn auto richting kust. Dan leer je hem van alle kanten kennen. Dat snurken is dan pas peanuts. Vraag maar aan Kitemen en (R)ikke .......
|
|
|
Basjuh
|
trouwens................week 26 ben ik vrij? waar gaan we heen?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
whaaa...boefjes zijn jullie, bas n rick...komt r nog een verslagje? hoelang, waar wanneer etc etc...de thuisblijvers moeten toch ook wat te lezen hebben eej!! @soppegreun: mooi dat je selfmade plankje het doet! @louk: zaterdag was idd een dikke dag; ik zat n 30 km boven je (b'dam), met hoog was de speeltuin open: 20 cm diep en een strakke 5 Bft met retevlak water...lekker! @wim: bedankt voor de pakreparatie (geheel in eigenzinnige wimt stijl ) het rare van afgelopen wiek was dat vrijdag er in limburg een dikke wind stond (goeie 5), en er aan zee maar een magere 4 stond....vreemd. ben dus blij dat kessie geopend blijft, zij het met niet mis te verstane restricties (hoe dat ingevuld dient te worden, wordt denk ik in een later stadium bekend)....we kunnen ons daar GEEN ENKELE failure meer veroorloven, want er liggen mannen op de loer die helaas nogal wat te zeggen hebben in die regio. verpoepen we het, zijn we een zeer kostbare spot kwijt. dus beware en wijs elkaar op situaties die niet door de beugel kunnen.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
trouwens................week 26 ben ik vrij? waar gaan we heen?
je bedoelt: "Mag ik alstublieft met jullie mee ......"
|
|
|
|
Kitemen
|
Vandaag heb ik het niet meer gered.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr............. ................
Dalijk nog een nachtdienstj, paar uurtjes slapen en dan naar zeeeeeeee!!!
Helaas wel vrijdag avond weer terug.
Hoe was t vandaag op Kessie?
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Vandaag heb ik het niet meer gered.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr............. ................
Dalijk nog een nachtdienstj, paar uurtjes slapen en dan naar zeeeeeeee!!!
Helaas wel vrijdag avond weer terug.
Hoe was t vandaag op Kessie?
Kessie was Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Het was een aan/uit windje. Omdat het noordenwind was, ben ik naar het "zuid strandje" gegaan. Een spot zo groot als een groot badlaken. Daar staat een jochie van een jaar of 12 met zijn vader te oefenen: kite dus steeds op12 uur. Mijn kite valt opeens uit de lucht en wil niet meer relaunchen. Het windje blaast me richting baggerboten en mijn lijnen raken verstrikt in de machines. Heb me los moeten maken en ben de baggerschuiten opgeklommen. Gelukkig geen schade maar ik heb het wel helemaal gehad. Wat heb ik geleerd? Kessie is bij noord echt "not-done". Hopelijk dit komend weekend weer lekker naar V-polder. Nog meer limbo's die kustwaars gaan ......?
|
|
|
J-Buffet
|
Kon toch nog afrijden naar oostvoorne. Heb mijn eerste meters kunnen maken ging direct goed. na mijn tweede poging om weer op de plank te komen zie ik een scheur in mijn kite ontstaan. Daar stond ik dan om 11 uur in oostvoorne en om twee uur al weer op weg naar huis.... 5 uur rijder voor een uurtje fun was toch de moeite waard. volgende keer beter.
En mijn selmade board ging goed naar mijn mening.
grtzz van de pechvogel.
He Ralph, We hadden je idd zien sjouwen met je kite in oostvoorne, wij waren er ook. Ik Joris heb les met je gehad op zaterdag en zondag, zondag met de ozone 17 mtr, bij ons ging het ook erg lekker. je had achteraf idd wel met ons mee kunnen rijden vanaf boxtel
groeten Joris en Sonja
|
|
|
soppegreun
|
Hey joris en Sonja,
Sorry dat ik Jullie niet gezien heb, hadden ff kunnen bijkletsen, ik hoop dat jullie meer rendement uit die dag hebben kunnen halen. Nu moet ik eerst mijn kite laten maken en dan proberen we het gewoon nog een keer.
grtzz Ralph
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Loek, zal het je nog 1 x vertellen : Kessie ga je alleen als er zuid in zit, ZO-Z-ZW Andere richtingen zijn zoals je idd zegt Kwalitatief.................. Zat al drie dagen op de zaak na te genieten van ons Griekenland trippie met zon zee en strand. Was nog niet helemaal afgekickt......................... En met deze voorspellingen kun je toch niet rustig achter je bureau blijven zitten. Je hebt per jaar in Nederland maar een paar van dit soort dagen, en die MOET je gewoon pakken. Ben een paar uurtjes eerder van het werk weggesneakt, en richting mijn favo spot bij hoogwater gereden (OD) Zag onderweg al dat er een dikke wind 6/7 stond, en daar aangekomen blue sky, en dikke bakken. Eerst in de golven lopen beulen, en later met hoogwater in de Lagune lopen rippen, sodeju, wat was dat een top sessie, kwam om 20.00 uur helemaal leeg het water af. Dit was by far mijn beste Dutch session of the year
|
|
|
NinoBrownz
|
GAAAAAAAAPPPP...*wordt wakker uit zijn winterslaap* Sorry guys voor mijn afwezigheid, heb er geen excuses voor...I know, I know Alleen nog maar ff met Heeliks aan de kabel gehangen, maar wordt toch tijd om weer eens het ruime sop te kiezen...hopelijk zeer snel weer samen met jullie! Als jullie me nog vergeven En wat een verhalen weer van jullie...super om weer even bij te lezen!
|
|
|