kiters uit limburg????

lindert

Antwoord #2775 Juni 07, 2011, 10:46:54
edit2Rapporteer  
heey limboblandit heb ik jou zaterdag niet zien zitte op het strand met nog iemand?
Basjuh

Antwoord #2776 Juni 07, 2011, 21:59:13
edit2Rapporteer  
blijkt steeds moeilijker te worden de communicatie van de Limburgers................ even bellen en ik was aan zee geweest in het weekend........................
Ocean-Limbo

Antwoord #2777 Juni 12, 2011, 17:09:20
edit2Rapporteer  
blijkt steeds moeilijker te worden de communicatie van de Limburgers................ even bellen en ik was aan zee geweest in het weekend........................

je mag zelf ook in actie komen ...... Grin
radicaled

Geen avatar

Antwoord #2778 Juni 13, 2011, 15:45:19
edit2Rapporteer  
He Kiters uit limburg, kennen jullie toevallig 2 jongens die vorige week in zuid frankrijk waren, ze waren aan het varen  met een peterlynn's in Leucate, deze jongens zouden overnachten in Cap Dágde, ik zou graag met ze in contact komen, ik wilde ze wat vragen.  alavast bedankt.
Kitemen

Antwoord #2779 Juni 15, 2011, 14:03:17
edit2Rapporteer  
Ik ken niemand die met iest van Peter Lynn vaart. Ook nooit op Kessenich gezien ofzo.
Maar ik weet wel dat er toch redelijk wat kiters in Limburg wonen die niet op kitehigh zitten.

Weekend wordt goeie!!!!!
Basjuh

Antwoord #2780 Juni 15, 2011, 19:45:31
edit2Rapporteer  
hej luitjes........

Alle nummer verloren door mijn telefoonnummer kwijt te raken. dus paas me even jullie nummers door.................en in het weekend varen........ weekendje aan zee?
Basjuh

Antwoord #2781 Juni 15, 2011, 21:57:11
edit2Rapporteer  
Van Kitemen heb ik het nummer weer.............nu de rest nog............. za en zondag zien er steeds beter uit......................wie o wie nog meer.............. Alleen nog even kijken waarheen
Ocean-Limbo

Antwoord #2782 Juni 15, 2011, 22:11:30
edit2Rapporteer  
hej luitjes........

Alle nummer verloren door mijn telefoonnummer kwijt te raken. dus paas me even jullie nummers door.................en in het weekend varen........ weekendje aan zee?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa YeSS YeSS YeSS
TimLimbo

Antwoord #2783 Juni 17, 2011, 12:58:45
edit2Rapporteer  
DAT DACHT IK OOK!!!!!!!!!!!!!!
Ocean-Limbo

Antwoord #2784 Juni 17, 2011, 19:35:25
edit2Rapporteer  
zaterdag is een zootje limbo's op Neeltje-J. Grin
Zondag is dat zootje nog altijd ergens aan de kust .... waarschijnlijk een andere spot ...... Joepie

He Tim.H waar kom jij vandaan en waar ga jij heen .....? Shocked
Kitemen

Antwoord #2785 Juni 17, 2011, 21:20:23
edit2Rapporteer  
Tim je kunt met mij meerijden. Woon in oirsbeek..
TimLimbo

Antwoord #2786 Juni 18, 2011, 18:51:27
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

Heerlijk dagje gevaren op Oostvoorne.
Ben geen lui te bekennen en de hele dag kunnen knallen.
Geen onweer gezien, en de wind was goed te doen met een 7,5M.
Het zonnetje kwam zelfs naar buiten af en toe.

@LimboBlandit - Ik kom uit Heerlen. Ik zal volgend weekend ook eens naar Neeltje-J komen.
@Kitemen - Ik heb een leasebak dus weet niet wat goedkoper is, maar anders kan je zeker met mij mee rijden.

Morgen ga ik nog een dagje naar Oostvoorne, hoop dat het weer zo rustig is als vandaag.
Basjuh

Antwoord #2787 Juni 18, 2011, 21:52:48
edit2Rapporteer  
OOk uit heerlen...................morgen met Rikkiepikkie en Limboboef ook weer op het water te vinden................ maar waar? morgen te beslissen
Basjuh

Antwoord #2788 Juni 18, 2011, 22:59:30
edit2Rapporteer  
wellicht rockanje Tim H. Is net een paar km verder dan oostvoorne................ en wij daarna ook terug naar heerlen
TimLimbo

Antwoord #2789 Juni 19, 2011, 00:21:50
edit2Rapporteer  
Rockanje zie ik altijd op de borden staan.... Misschien kom ik morgen ook aanzetten!
Basjuh

Antwoord #2790 Juni 19, 2011, 08:58:53
edit2Rapporteer  
tim H: it will be the brouwerdam. Eenmaal per jaar doen we dat maar eens.........
BasO

Antwoord #2791 Juni 19, 2011, 12:21:48
edit2Rapporteer  
Dus neeltje jans word vandaag zoiezo druk? ik twijfel nog of cadzand maar weet niet of de wind richting wel goed genoeg is voor cadzand.
TimLimbo

Antwoord #2792 Juni 19, 2011, 18:45:16
edit2Rapporteer  
Ook voor het limburg topic Smiley

Ik was vandaag ook op Oostvoorne en begon relax te kiten.
Opeens zag ik inderdaad 2 jetski's kiters uit het water halen en begreep eerst niet waarom, dus gewoon lekker door kiten.

Opeens zag ik dat er iemand in het vogelgebied aan het kiten was en ik dacht ga hem eens even vertellen dat dit niet mocht. Uiteindelijk ben ik er 2x naartoe gevaren en uitgelegd dat je daar niet mocht kiten (was een Duitsers vandaar 2x), en uiteindelijk ging hij ook weg.

Denk ongeveer 30 minuten nog gekite, en er was opeens geen wind meer, naar de zijkant gegaan. Toen kwamen beiden boswachters naar me toe, en zeiden:

Boswachters: We komen voor jou.
Ik: Omdat ik in het vogelgebied was?
Boswachters: Ja, want je mag daar niet kiten.
Ik: Dat weet ik, tussen de palen en de gele boei, enkel was daar iemand aan het kiten en heb deze daarop aangewezen
Boswachters: Wie dan?
Boswachters: Een Duitser met een grijze kite, moest er zelfs 2x naar toe omdat ik toen pas doorhad dat het een Duitser was haha
Boswachters: Uhm, heb je inderdaad naar de andere kiter naartoe zien varen.
Ik: Ja, dat doe ik vaker, mensen uit het vogelgebied halen, want ze weten normaliter dat het niet mag.
Boswachters: Eigenlijk moeten we iedereen die er gekite heeft een boete geven van ongeveer 200 a 250, afhankelijk van de 'stornis'.
Ik: Ja maar... Je hebt toch gezien dat ik er 2x naartoe gekite ben en daarna weg?
Boswachters: Je hebt gelijk ,maken we een uitzondering

Uiteindelijk heb ik de vraag gesteld wat ik de volgende keer moet doen? Moet ik de mensen er op attenderen, en dan ik zelf een boete kunnen krijgen, of het gewoon laten gebeuren?

Het antwoord: Laat het maar gebeuren, en mocht je de kiter op het strand zien, daar kun je hem eventueel er wel op aanspreken. FF voor de duidelijkheid: Je mag daar niet kiten!!!!

Conclusie: Geen boete en ik attendeer niemand meer op het vogelgebied in het water Smiley

ps. Beiden boswachters waren trouwens zeer relax en aardige mensen. Ze zeiden dat ze een paar mooie foto's van mij gemaakt hebben.... Mocht iemand een geel/groene Naish foto tegenkomen over vandaag, link het ff Smiley

Cheers
Tim

Basjuh

Antwoord #2793 Juni 19, 2011, 21:33:03
edit2Rapporteer  
niet op oostvoorne komen is een betere optie denk ik..................
Ocean-Limbo

Antwoord #2794 Juni 19, 2011, 22:22:20
edit2Rapporteer  
Lieve Basjuh en (R)ikke,

het kiteweekend met jullie twee boefjes was weer geweldig gezellig. na de zaterdag op Neeltje Jans was ik finaal gesloopt. Ik hoop dat jullie niet boos zij dat ik 's avonds niet tussen jullie in ben komen liggen in de voortent maar in mijn eigen lekkere sleurhutbedje in slaap ben gevallen. Jammer dat Maurice naar een of ander duf verjaardagsfeestje moest want we hebben weer heel veel nuttige woordjes van hem geleerd (k&t).  Lips Sealed
Zondag op B-dam was een makkie vergeleken met het gebeul, gerag en gehak van zaterdag. lekker gevaren en veel (mislukte) sprongen gemaakt. Joepie

(R)ikke bedankt dat je mijn kite gered hebt. Scheelt weer zo'n 500 euro  ThumpsUp

opmerkelijk: we zitten in de pizzaria in V-polder zegt het serveerstertje tegen Basjuh: "iek ken jou nog, jij drinkt altijd icetie". Basjuh moet toch een onuitwisbare indruk gemaakt hebben want het was al een jaar (en vele klanten) geleden dat hij daar een ice-teatje besteld heeft. Zou het charisma zijn .....? Shocked

Oostvoorne voorlopig (of voor goed?)  idd mijden ..... Grin
Ocean-Limbo

Antwoord #2795 Juni 19, 2011, 22:25:43
edit2Rapporteer  
@Tim.H: ik kom ook uit Heerlen. Nou ja Hoensbroek, dat is het deel van Heerlen waar iedereen met een sabel rondloopt ..... Angry
Kitemen

Antwoord #2796 Juni 19, 2011, 23:01:23
edit2Rapporteer  
Zaterdagavond was ik ook echt geen fuck waard na al dat gebeul op Neeltje!

Ik had dan ook beter bij mijn echte vrienden in Zeeland kunnen blijven!

Ondanks al dat gek&t heb ik me rot gelachen en een geweldige dag gehad!

Lekker overpowered knallen en gassen over dat water! Heerlijk!!!!
TimLimbo

Antwoord #2797 Juni 21, 2011, 17:04:34
edit2Rapporteer  
In Hoensbroek heb ik 18 jaar gewoond, op de dem om precies te zijn.

De volgende keer ga ik met jullie mee Smiley
Basjuh

Antwoord #2798 Juni 21, 2011, 18:03:45
edit2Rapporteer  
dan regel eerst maar eens wind..
Ocean-Limbo

Antwoord #2799 Juni 21, 2011, 18:53:13
edit2Rapporteer  
In Hoensbroek heb ik 18 jaar gewoond, op de dem om precies te zijn.

De volgende keer ga ik met jullie mee Smiley

Ik wil je wel eerst waarschuwen ........

ons niveau is echt erbarmelijk laag.......smakeloze moppen .....onnozele vulgariteit .... briljante botheid en mateloze meligheid Shocked

Het zal best enige moeite kosten ....zelfs voor iemand van de Dem Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.