Er is ook niemand maar dan ook niemand die mij gaat vertellen wat wel en niet te doen in mijn vrije tijd dus ook mijn baas niet ! We worden tegenwoordig overal al op gecontroleerd en strak gehouden,dus fok hem....mocht er iets tydens het kiten gebeuren zeg ik dat het op weg naar het werk gebeurd is omdat ik me moest haasten om op tyd te zijn......................... ...
Er is ook niemand maar dan ook niemand die mij gaat vertellen wat wel en niet te doen in mijn vrije tijd dus ook mijn baas niet ! We worden tegenwoordig overal al op gecontroleerd en strak gehouden,dus fok hem....mocht er iets tydens het kiten gebeuren zeg ik dat het op weg naar het werk gebeurd is omdat ik me moest haasten om op tyd te zijn......................... ...
eigenlijk heb je best wel gelijk.. maar vaak werkt het niet echt..
een hond heeft een baas en ik een werkgever. ik doe mijn best onder werk tijd en wat ik daar naast doe gaat niemant wat aan. en als er problemen zijn dan kunnen we die oplossen als dat moet.het moet van twee kanten komen
Haha... de starter van dit topic durft blijkbaar meteen niet meer te reageren
Wat een onzin, selecteren op basis van risico's bij iemand zijn vrijetijd besteding. Tuurlijk zegt vrijetijdsbesteding ets over de aard van een persoon maar om de risico's van kiten mee te nemen bij een selectieproces.....