Ik zou geen Takoon 2006 gaan varen... zo bijzonder zijn die kites niet. De F-one 2006 serie rockt echt hard!! Ik zou lekker voor f-one gaan als ik jou was.
@ Roblmd
Tussen 2006 en 2007 zit echt een wereld van verschil... De impact 2007 is voor pure hardcore freestyle, maar is zo hardcore dat het niet uitdaagd tot het oefenen van nieuwe tricks. De kite heeft veel minder lift maar is wel super goed om mee te golfrijden.
2007 Impact SL is een hardcore freestyle kite die onwijs lekker loopt en golfrijdt!
De Tribal 2007 heeft meer de functie van de Impact 2006 overgenomen. Dat is de freestyle kite geworden. Deze kite heeft goede pop, goede lift, stop and go system. Is een stuk minder agressief dan de impact en heeft een normale lijnlengte, deze kite nodigt je veel meer uit om nieuwe dingen te oefenen.
Oja... impact 2007 is ShortLine.. was ik ff vergeten. Tribal 2007 is zeg maar de impact 2006 dus
Tribal 2007 heeft de goede eigenschappen van de impact 2006 en de tribal 2006 gemixt.
Impact 2007 heeft idd alleen de short-lone uitvoering en is een zware freestyle kite.
Maar als ik jou was zou ik gewoon testen. Geen bekenden in de buurt die met een Tribal/impact/wook 2006 varen??
Of misschien kun je nog iets met een shop regelen?
Kites die je opnoemt zijn echt heel verschillend dus om een goede keuze te maken moet je denk ik gewoon testen.
Succes iig!!