remixed
Geen avatar
|
Was er vandaag van 13:00 tot 15:30. In het begin waren er nog best wat mensen later een stuk minder. De wind werd dan ook minder, maar als je dicht bij de vaargeul kwam was er toch wel een stevige wind. Gewoon niet te dicht naar het strand gaan.
|
|
|
Vinni
|
Ik was er van 2 tot 6, en ben begonnen met mijn 11 en geëindigd met m'n 7! Ik hoorde dat het wat af was genomen, dus had ik mijn 11 maar gepakt, na een uurtje een beetje overpowerd te hebben gestaan toch maar mijn 7 gepakt. Daar heb ik tot half 6 mee gevaren. Bij de vaargeul waaide het inderdaad een stuk harder! Jammer dat er weer een stuk of 3 telkens overheen gingen..
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Ik was zondag van 7 tot elf uur, rond half acht werd het licht en heb toen heerlijk gevaren, stonden met z'n tweeën op het water. ook nog een half uurtje in mijn eentje op het water gestaan was heerlijk, hopelijk komt er snel weer zo'n dag
|
|
|
|
KappuhH
|
Donderdagmiddag misschien?
|
|
|
Vinni
|
Misschien, ligt eraan hoe laat ik thuis kom van mijn werk. Als ik voor 2 thuis ben kom ik nog wel langs.
|
|
|
KappuhH
|
Rij denk ik toch ff naar Workum want Horst is me tot nu toe net niet windzeker genoeg.
|
|
|
Vinni
|
Het is vanaf vijf uur ook poef windstil... maar ik ga het toch niet redden denk ik.
|
|
|
KappuhH
|
Wil maandag naar Mirns maar mn 8m is opt moment stuk Alstie dan nog niet klaar is wordt het Horst. Vinni, ga je anders een keer mee naar Mirns, alsk maandag ga kan ik je op station Meppel wel oppikken, wordt namelijk ontzettende beuldag daar
|
|
|
Vinni
|
Wil maandag naar Mirns maar mn 8m is opt moment stuk Alstie dan nog niet klaar is wordt het Horst. Vinni, ga je anders een keer mee naar Mirns, alsk maandag ga kan ik je op station Meppel wel oppikken, wordt namelijk ontzettende beuldag daar Ik moet helaas maandag weer naar school. Ik heb net herfstvakantie gehad. Komende donderdag kan ik waarschijnlijk wel.
|
|
|
KappuhH
|
Heb je net een weekje te vroeg vakantie gehad Donderdag kan ik helaas niet, heb dan gewoon college. Misschien dat ik vrijdag nog wel naar Horst kom.
|
|
|
Erikjee
Gast
|
Wat is de beste windrichting voor Strand Horst i.v.m. vlagerigheid?
|
|
|
Vinni
|
NO, dat is super strak, maar dat is hij bijna nooit, anders west en ZW is op het water ook nog wel goed te doen. Maar dicht op de kant niet.
|
|
|
|
Vinni
|
Zondag om half negen present!
|
|
|
|
Marko
|
poehe er staat nu wel 2.3 knopen op horst echt de moeite waard heb vorige week bijna de hele week met 20+ knopen geknalt op slufter. Ik ben weer thuis en de wind kakt weer in. Mirns is ook niks nu. Hebben jullie eenig idee waneer we weer kunnen knallen gasten?
|
|
|
KappuhH
|
Zaterdag, maar niet op horst want dat is dan aflandig.
|
|
|
Vinni
|
Aflandig? Tot 4 uur staat er de beste richting die je er kan hebben!
|
|
|
KappuhH
|
Leg Google Maps maar eens naast het pijltje van Windguru, wel wat aflandig dus. Helaas kan ik pas vanaf een uurtje of 4. Als de wind nog iets naar Noord draait en exact haaks op de waterkant komt te staan met een knoopje of 17 dan ben ik heel dik tevreden. Kan ik eindelijk eens mn 12 oplaten want met die harde wind was ik steeds gedwongen mn 8 los te laten
|
|
|
Vinni
|
Ik let er niet op of het klopt met het pijltje van google maps, maar als er N-0 voorspeld word zijn het altijd topsessie's op Horst! Dan komt hij mooi side score. Bij Noord komt hij vanaf de windmolens. Noord en Noord-Oost is alles wat je wil op Horst!!
|
|
|
KappuhH
|
We gaan zaterdagmiddag gewoon knallen!
|
|
|
Vinni
|
Inderdaad!