|
martijn
|
waait het dan?
|
|
|
|
martijn
|
Strand horst:
Windsnelheid: 9.1 knopen (5 m/s, 3 Bft) Windstoten: 12 knopen (6.2 m/s) Windrichting: 292 graden (WNW)
|
|
|
KappuhH
|
Slotje want we hebben een Horst topic...
|
|
|
Idefixe
|
dus meteen maar even samengevoegd
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vanavond even een avond sessie gehad op Horst. Hij was, voor Horst, lekker constant en het zonnetje scheen.
|
|
|
LOEN
|
He HJ ook op horst? Was op het 2e strandje met iloon en later nog 2 andere, wat een topsessie gehad, niet normaal!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zag je varen maar kon je auto ff niet vinden. Ik was doorgereden naar het testcentrum en zag dat Mike net de spullen aan het inpakken was dus toch maar weer terug gereden naar het kitestrand. Ik ging om 20.00 uur het water op en heb lekker kunnen varen tot 21.30 uur. Was met een zwart/blauw 13m2 ZEEKO Notus kite aan het varen. Moet morgen helaas werken dus wilde toch ff op Horst varen om Henry te herdenken. See you.
Ps heb je de boardtjes al binnen?
|
|
|
der Torch
|
was gister ook even wezen kijken... zag er lekker uit idd. Is dat vanavond ook weer zo met NO? Vond de voorspelling van gister ook maar magertjes vergeleken met wat ik aantrof.
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
gaan er nog mensen 's middags varen of word het een avondsessie??? Ik heb gister niet gekite dus moet vandaag maar weer Maar op het moment staat hij nu op Oost
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
was gister ook even wezen kijken... zag er lekker uit idd. Is dat vanavond ook weer zo met NO? Vond de voorspelling van gister ook maar magertjes vergeleken met wat ik aantrof.
Op dit moment is het meer Oost maar ze zijn lekker aan het varen. Als er Noord in de wind zit dan trekt het altijd in de avonduren aan. Gisteravond stond er ongeveer 17-20 knoop en ik denk dat het vanavond ook weer verder aan gaat trekken.
|
|
|
der Torch
|
mooi, klinkt goed... ik ga er einde middag heen... ook met me surfboardje lekker kloten
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
HJ die voorspelling is uitgekomen:D dikke wind 's avonds en 's middags was die opzich ook wel lekker. Alleen was het wel een beetje druk...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Noem mij maar HJ "PietPaulusma"
|
|
|
der Torch
|
hij was idd ergggg lekker!! dikke 5 uur gevaren heerlijk!
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is vandaag niet te doen op strandhorst?
Jawel... is prima te doen en ze zijn ook lekker bezig.
|
|
|
milamber
|
Is Kansloos op horst. Kom er net vandaan. In de vlagen wordt er gevaren er tussendoor niet. Je kan nu beter naar het strand rijden zo te zien
|
|
|
Marko
|
Ik zag ze vandaag hard gaan op het veluwemeer op de hoogte van nuspeet maar daar mag het toch niet?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Is Kansloos op horst. Kom er net vandaan. In de vlagen wordt er gevaren er tussendoor niet. Je kan nu beter naar het strand rijden zo te zien
Als er een beetje Noord id de wind zit dan kun je prima varen op Horst. Zee is op dit moment ook geen optie omdat de wind uit het Oosten komt en dus aflandig is.
|
|
|
milamber
|
Op Hoek van Holland kun je prima varen met deze richting. Die hele hoek is wel te varen nu. Kijk maar op de webcam van Hoek van Holland
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
HJ pietpaulusma hoe laat kunnen we vandaag het water op??? Heb wel weer zin om te rammen
|
|
|
remixed
Geen avatar
|
Word NO op strand horst lijkt het (windguru) en echte wind staat er ook niet voor voorspelt. Muiderberg lijkt mij eerder iets.
|
|
|