op naar mirns... en ik ga vroeg... heel heel vroeg....
waarom?
a) dan is er niemand... oh oh wat was dat lekker vorige week :-) b) moet bijtijds weg want 's habe feest in adam.... c) wat is vroeg? nou euhhh 8 uur daar? d) wie nog meer zo vroeg? vinni, matti, cheffi?? e) gopro hd gaat mee, maar nog geen tijd gehad voor montage in me kite :-(
matti, 6.45uur vetrek? sjef ook vanuit the big apple? of laten jullie me alleen...
Morgen gewoon naar Horst. Ben van plan om al om 08.30 op het water te staan (mits de wind niet verder naar Zuid draait). En anders gewoon s'middags na de voorspelde buien.
op naar mirns... en ik ga vroeg... heel heel vroeg....
waarom?
a) dan is er niemand... oh oh wat was dat lekker vorige week :-) b) moet bijtijds weg want 's habe feest in adam.... c) wat is vroeg? nou euhhh 8 uur daar? d) wie nog meer zo vroeg? vinni, matti, cheffi?? e) gopro hd gaat mee, maar nog geen tijd gehad voor montage in me kite :-(
matti, 6.45uur vetrek? sjef ook vanuit the big apple? of laten jullie me alleen...
Haha eindelijk iemand die het nut van heel vroeg gaan ook snapt!! Ik ben er ook, word wel 9 uur wss. Tenzij m'n bijrijder niet mee gaat, dan sta ik er ook om 8 uur.
Is het echt de moeite om zo heel vroeg te gaan want dan moet ik nu maar vast spullen in de auto gooien en de wekker gaan zetten. Denken jullie dat het minder buiig zal zijn morgen?