|
der Torch
|
mooie kale bats begin je al te krijgen
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
mooie kale bats begin je al te krijgen Ja inderdaad! Is jammer maar niet anders. Als ik er last van krijg ga ik gewoon mijn hoofd kaal scheren.
|
|
|
Melvyn
|
Nice Marc, schiet verder alleen niet echt op deze week met de wind . Veranderd hele tijd.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Nu net aangekomen. Staat nog een lekker stabiel windje van zo'n 10 knts
|
|
|
Melvyn
|
Hmm dat houdt niet over. Mss dat ik vrijdag avond of zat morgen even ga kijken en mijn droogpak ga uittesten. Ben je er dan ook?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Was lekker, in het zonnetje. Wind trok nog ff iets aan tot een knoopje of 14, zweefvluchten met de 17 @Melvyn Denk het niet, moet morgenavond en zaterdag morgen/middag werken.
|
|
|
|
mart
|
morgen aan eind van de middag nog mensen aanwezig??
maartenR
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Vanavond nog even geweest was niet veel, dus maar even de 15 uitgelaten. Eerste rakjes van april zijn weer in de pocket, zonnetje was zeker lekker.
|
|
|
Dennisairtime
|
Ben ook gister nog even wezen varen en hoogte wandelen. Was met de bandit 10M. Wel lekker weer en er was af en toe toch net genoeg om dr nog wat uit te gooien. Nu hopen op harde wind voor maandag.
|
|
|
Melvyn
|
Morgenochtend nog mensen vd partij?
|
|
|
|
Gixxer
|
Heel misschien. Net nog even geweest maar was niet geweldig met de wind. 5 rakjes en toen hield het op met de 15m
|
|
|
|
Melvyn
|
Hmmm ik was van plan om even in de ochtend te gaan, vanaf uur of 10 - 14 of zo.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Maat van mij vraagt om een vriendendienst, dat gaat toch echt voor. Misschien ben ik er 's avonds.
|
|
|
mart
|
Gisteren om 3 uur zalig gevaren aan speed 3 15. ZOnder schoentjes en handschoentjes. Echt heerlijk
|
|
|
|
Gixxer
|
Zo dat was even lekker uit waaien. Hele wisselende wind maar daar hebben we meerdere vliegers voor
|
|
|
|
|
|
HanssieHanssie
Geen avatar
Logs: 0 | 24 uur
|
Komende donderdag lijkt er ook op Horst wind te komen. Aangezien ik daar in ruim een half uur kan zijn wil ik uit mijn werk een poging gaan wagen. Zijn er meer mensen rond 17:30 uur op het water?
|
|
|