Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Je hebt er zeker een vet filmpje van gemaakt man. Er gebeurde idd geen reet op het water, maar het filpje zelf was cool om naar te kijken.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hehe Thenks dude... Morgen maar weer ff schiten op IJmuiden, maar dan wil ik wel actie hoor!
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Hhaa, hij is fun markie!
Maar wat voor wind hadden jullie daar? Ik heb hele dag van 11 tot 16 uur met de 7 kunnen knallen, paar keer even een bui, maar totaal niet langer dan 30 minuten over de hele dag..
|
|
|
Moradius
|
Leuk gedaan Nova. Ook al gebeurde er weinig, door het grappige commentaar in beeld toch very watchable. Wat mij betreft mag Nova Kitefilms met meer producties komen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Robin 11 Fuel, Hans 10 Nemi. Bij de start was het echt ruk, daar na soms best stevig, maar wel aan/uit...
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Er gebeurt geen klote en toch in een adem uitgekeken! Je bent een natuurtalent filmer Tommy Is dat trouwens het geluid van je waterpijp aan het begin ?
|
|
|
|
Molliebollie
|
Lekker bezig hoor Mark! Ziet er nice uit die spot ... ook maar eens heen gaan.
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hans het is hier nu net 3 graden ,ik maak er nu even een paar "familydagen"van ,dan kan ik als het weer wat warmer wordt (vanaf volgende week ) weer elk weekend varen.. Maar ondanks die kou ga je weer lekker .. Hans, RESPECT om met die kou het water op te gaan...
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Lekker filmpje man . Lekker gekeken vanonder mijn dekentje op de bank, met een bakkie koffie en een oud hollandse sprits. Ben blij dat het weer lente is. See joes (als het wat warmer is )
|
|
|
michiel v geel
|
dit is talent
voor echt helemaal niks een leuke film maken
|
|
|
R@bert
|
Hij is echt te grappig, bijna geen actie maar toch entertaining ...wel frisjes zo te zien, he
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Whahaha lachen hoor.... Maar waar komen die centen voor die kites vandaan....Beun hazen
|
|
|
PeeWee
|
hallo bijna geen actie :'( :'( :'( da's we DEBEUN met wat oldschool tricks hoor Ha, ha, ha, OUDE school truukjes
|
|
|
|
Langbeest
|
Nice movie echt lache
|
|
|