Emielkruisdijk
|
Haha, toch niet zo heel veel gemist volgens mij! Ben uurtje wezen golfsurfen op Wijk om de leerfrustraties er even uit te gooien. Vrijdag is een echte sessie doen op Wijk? Laat de camera maar thuis, de dagen dat de camera mee is waait het nooit..!
Reed jij nog richting Wijk Mark, uurtje of 6?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Emiel Gister??? Nope da was ik nie...
|
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat is niet m'n intentie hoor, maar ik zou wel graag een keer aanwezig zijn als zo'n crack op de film gezet wordt...
|
|
|
|
Molliebollie
|
Whahahah Geweldig....wat een lol.... Maaruh op de terug weg..ff erbij van links naar rechts: Mark, ....??, de beun.. Toch?? FF voor de beter orde En het waaide toch? Wat zijn julllie ondankbaar Die middelste gast is Loepie (de Leeuw).
|
|
|
|
|
|
FonezzzZz
|
Lekker filmpje hoor && weer z´n filmpje dat wel de moeite waard is om te kyken zonder te veel kiteactie !
ben benieuwd naar het volgende filmpje met veel kite-actie !
|
|
|
bandito
|
whahaha komen jullie uit amsterdam ofzo geweldig
|
|
|
|
|
Marsie
|
lol Mark. Beun kun je niet een keer een draadloos microfoontje meenemen voor je jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Staat ie ook vast op audio video Vorige jaar sprong je wel maar was je nog een bang muisje Toen hoorde ik wel wat piepen want ik zat upwind van jou............. Of ......... je in je broek ? Van de tompoucen................ Soms ben ik grappig toch niet dan........... sorry beetje kite lounge,kon niet laten aardige vent.
|
|
|
|
Moradius
|
Yo Nova, lachen dat je weer van een film met weinig actie toch weer wat leuks hebt gemaakt. Grappig dat je niet merkt dat de film 6 minuten duurt. Jullie moeten alleen nog wat doen aan jullie Marokkaanse accent hehe. Keep em coming.
|
|
|
|
Micky
|
Hee scissor-kid: Die linker is dus mijn doffertje...al versta ik soms geen zak van wat hij zegt..... Ach, dat houdt de relatie spannend.... Iedereen afblijven dus.... Zaterdag maar ff een echt filmpje maken.... Die ouwe man aan het stuur is De Beun.....hij heet eigenlijk Hans Soprano en is de vader van de familie.... Die gast in het midden..... Tja, hoe moet je het uitleggen.... Robin is eigenlijk de enige die kan kiten van de 3
|
|
|
|
|
|
|