wouterb
|
....zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent! haha.
getuigd wel van liefde (.....tov de crx, dus)
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@WouterB, ja je hebt me gewaarschuwd, maar ze noemen het ook wel 'dedication' @Micky, daar is net ff te snel voor vriendje. Die olieboot van jou is niet vooruit te trappen man! XXX ff serieus, zondag nog testdag VD Berg??
|
|
|
R@bert
|
Toch een keer voor een 'busje' gaan, Mark....
|
|
|
|
kitaholic
|
Hahaa. tijd voor een familie-auto gozert! Honda jazz bijvoorbeeld, onooglijk maar gaat wel kitespullen van 3 man in (en lekker zuinig dus goed voor het klimaat!). Ik zie je er al in rijden :-)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Nu we het toch over lelijke auto's hebben. Kangootje dan maar! Nog lelijker, maar kan ook nog meer in. Plus niet zuinig voor het klimaat, meer warmte en meer water!
|
|
|
|
Sjemmel
|
Zitten de boardjes er al in???
|
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
sufferd.... Hij geilt echt big time op die foto's hè. Zak dr maar een postertje voor je van laten maken, Vinni?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Sjemmel: Jepps, dit was alles wat we nodig hadden. Loepie moest alleen door het dakraam naar binnen en ik hing half naar buiten tijdens de heenreis, maar verder ging het wel...
|
|
|
Sjemmel
|
Haha goed bezig!
|
|
|
|
Vinni
|
sufferd.... Hij geilt echt big time op die foto's hè. Zak dr maar een postertje voor je van laten maken, Vinni? Ghwehe, ik kon het gewoon niet laten... Dat begrijp jij toch ook wel. Maar de muur op het station is wel een beetje kaal, ik denk dat dat postertje daar prima gaat passen!
|
|
|
TtHoM@s
|
ohh dus zo gaan de kings op pad...
maar hoe ga jij dan? want jij heb toch ook een crx?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik weet niet of je het weet hoor Mark, maar hier gaat net wat meer in en rijd ook nog als de brandweer
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Damn, die bussen zijn vet, en ze rijden ook dik lekker.... Mijn baas heeft er 2 en een oude T4 die is hard aan vervanging toe. Ik hoop dat hij die T4 (transporter serie 4) tot oktober houd en dat ik hem dan tegen schroot waarde kan overkopen (geloof me meer is hij niet waard ) Chill man helemaal vol proppen en dan Karren
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Teig, ja weet ik, ik werd er laats uit getrokken door een rode TDI... Dat ding bleef gaan man!!!
|
|
|
|
|