VincentC
|
Ziet er uit als een oude bar?
|
|
|
Gwensio
|
Ziet er uit als een oude bar?
is f-one 2007 bar raar dat die daar breekt, ik dacht als die breekt int midden maar niet dus!
|
|
|
emieck
|
ja gewoon 2007 bar ja..ja ik had het ook niet verwacht dat ie daar zou breken nee..in het midden lijkt het me een zwakker punt ja!
|
|
|
Gwensio
|
ik heb ook die bar en nog zown zebra die zebra is 10 keer beter - grip kan niet loslaten - buisje om 5de lijn
maar dit is volgens mij gewoon garantie ofzo, al contact gehad met f-one of je winkel?
|
|
|
emieck
|
ja is gewoon garantie
|
|
|
|
|
Morres
|
hm, volgens mij had kitemaatje van dat ook (ook f-one 2007)
|
|
|
|
martijn
|
haha, grof!
|
|
|
riesie
|
Ha die ken ik. Heb ik vorig jaar ook gehad gewoon bij een goed sprong, 2x dat ik met m'n tribal2 13 vaarde. Exact dezelfde plek. Binnen een dag was het weer geregeld, ff bij Rolf (f-one NL) langs gereden en een andere bar gekregen, goede service die lui. Als je de kite bij de oosterburen heb gekocht zal het wel een dagje lager duren .
|
|
|
|
vd week was er hier bij de st. joris baai ook iemand met een gebroken f-one bar...
was niet eens van het springen want de persoon kan niet eens upwind varen.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
hmmm, zoek eens op internet. Komt vaker voor. Ook bij de North 2007 bar (beide in mijn bezit, maar nog wel heel ) Rolf zal het vast netjes oplossen. Wat een kitemare moet dat zijn, want hij breekt niet precies in het oog waardoor je kite dus een kant op blijft sturen
|
|
|
emieck
|
haha dat klopt ja:P daarom was t ook een vrij harde crash:P haha
|
|
|
Nature
|
Was t een dubbele kiteloop geworde
|
|
|
|
Steven
|
Heb het ook al eens meegemaakt bij iemand. Komt dus vaker voor, slecht van Fone.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
He Steven Liquid Force, niet alleen komt dit voor bij F-one, ook de North 2007 bar heeft er last van, en nog wel meer merken, Ozone bijvoorbeeld.
Ik vind wel dat er kwa barren nog flink veel R&D gedaan mag worden. Is bij de meeste merken toch wel een ondergeschoven kindje zo lijkt het wel. Ziet er allemaal mooi uit, en de QR is tegenwoordig erg goed. Voor de rest valt er nog wel wat te verbeteren.
|
|
|
Marko
|
Dat moet wel vallen onder de garantie. Hoe kan zoon bar ooit breken ???
|
|
|
emieck
|
Ondertussen alweer netjes opgelost en een nieuwe bar gehad! viel dus gewoon onder garantie!
oftewel top service!!
emieck
|
|
|
Lex
|
Zo das snel! Beter voor Egypte
|
|
|
Tim!