Alferink
|
Helaas, dat is verleden tijd voor mij, hoewel ik nu ook niet mag klagen hoor maar wel lekker lang vakantie na die examens hahaha
|
|
|
arjanschip
|
Ha, Ik heb morgen dagje vrij:D Overmorgen scheikunde.... Gaat het bij degenen die examen doen een beetje lekker?
|
|
|
snip
|
fuck morge economie stress hem ook helemaal weg hier fucking veel !! succes iedereen morge
|
|
|
Alferink
|
Kijk, dat heb dus helemaal geen zin he, stressen... Kom op zeg, beetje chill, je ken beter gewoon easypown dat examen maken, is beter voor iedereen.
|
|
|
arjanschip
|
idd op school en op internet loopt iedereen elkaar op te fokke totdat je zo zenuwachtig bent dat je nie meer kan schrijven van de zenuwen. Gewoon relax doen en slagen doe je toch wel:D
|
|
|
|
Vinni
|
Examens vorig jaar gehad, opzich best chill, veel vrij enzo. Nu heb ik 2 niks weken, de 2 laatste weken school voor de zomervakantie krijg ik opees voor elk vak 2 grote opdrachten. Heb in totaal nu een opdracht of 10 die je niet ff snel maakt...
Maar succes voor de examenkandidaten natuurlijk
|
|
|
michiel v geel
|
je moet leren als je examens hebt, niet op kitehigh zitten
|
|
|
Morres
|
Als je moet leren voor je examen ben je vies veel te laat. Maar suc6 iig
|
|
|
VincentC
|
Latijn was echt FUCKING saai!
Morgen scheikunde, zo maar ff beginnen met leren...
Maar het goede nieuws, over 6 dagen 15 maanden vakantie!
|
|
|
|
Rowin
|
Eco ging wel vandaag idd . Alleen heb engels echt zwaaaar verziekt . Heb nu 5 examens gehad. volgende week woensdag alleen nog wiskunde en dan ben ik klaar. nu eerst even paar dagen bijkomen
|
|
|
|
Lex
|
Examens bij mij gaan tot nu toe vrij goed, alleen geschiedenis heb ik mijn twijfels bij! Eco was goed te doen, morgen Duits, maandag Frans en dan vakantie
|
|
|
roelvdgun
|
Examens? in ieder geval suc6! ik heb ze vorig jaar al gehad:)
standaard havo lijstje gehaald: paar zesse paar zevens en een 5:P
|
|
|
martijn
|
ha, ik heb volgend jaar examens:).
veel succes iedereen!
|
|
|
|
Lex
|
Hahaha lekker kiten dit weekend, maandag frans en dan VAKANTIE!!!!
|
|
|
|
Nicolas
|
statica binnen 2 weken yiha
|
|
|
D.D
|
Ik heb alleen nog maar biologie! en economie Maar na deze week genoeg vrije tijd, dus elke dag dat het waait kite
|
|
|
daan
|
en hoe ging VWO Engels (bij iedereen die het heeft gehad;))
|
|
|
Gerard
Gast
|
en hoe ging VWO Engels (bij iedereen die het heeft gehad;))
Top! (in 1979)
|
|
|
|