martijn
|
dat is wel wat respectjes waard! wat een beul zeg!
|
|
|
Lex
|
Las het ook net op Hanglos inderdaad...wat een prestatie
|
|
|
WaZuP
|
damn goed gedaan
|
|
|
Erik de Berik
|
Meesterlijk! Stond erbij toen hij vertrok. Schitterende prestatie van Ed. 5.5 uur Respect,hulde
|
|
|
emieck
|
ik heb m langs zien komen op mijn homespot castricum:D
|
|
|
helium
|
Ruige shit man!!
R E S P E C T
|
|
|
Spoon
|
indrukwekkend...
maar waarom? Zit er een goed doel aan vast? Ik bedoel hang er dan een tegen prestatie aan, nu is het gewoon voor zichzelf..
maar jah, dat zal ik dan wel weer wezen. en hoe jeeft hij het dan gedaan met plekken waar je niet mag kiten?
|
|
|
|
Marko
|
respect man
|
|
|
Slis
|
op te reageren op: en hoe jeeft hij het dan gedaan met plekken waar je niet mag kiten? je mag overal kiten zolang je maar 200 meter uit de kust blijft
|
|
|
|
Spoon
|
je mag overal kiten zolang je maar 200 meter uit de kust blijft waarom hebben die dudes dan een boete gekregen voor het overstekeb van harlingen naar ter schelling??
|
|
|
Micky
|
Natuurreservaat!
|
|
|
|
|
RonaldvT
Geen avatar
|
Is hij daarna in z'n wetsuit in de trein gestapt? Had geen kleren bij zich zo te zien.
|
|
|
Slis
|
z'n kleding etc lag al daar... dus hij blijft een weekendje chillen
|
|
|
|
PeeWee
|
Mooiiiiiiiii, Gewoon doen waar je zin in heb
|
|
|
Morres
|
Omdat Morres erbij zat!
130Euro Maar we kregen idd boete omat we op 't wad zaten, stelletje zeikerds Maare, nice work eddy! HEEL erg vet!
|
|
|
Roderick
Geen avatar
|
z'n kleding etc lag al daar... dus hij blijft een weekendje chillen
Wat ging eigelijk sneller van scheveningen naar vlieland? Eddy of zijn kleren? Vlieland blijft toch een pleuris eind weg....
|
|
|
wazzaah
|
Als je tegelijkertijd uit Scheveningen was vertrokken met de auto was je later op Vlieland geweest. Heeft meer te maken met de aansluiting van de veerboot, maar toch. Top gedaan.
|
|
|
JorritPi
|
Niet geheel zonder risico's maar wel top!! Dan heeft ie tussen de 150 en 200 km afgelegd afhankelijk van de hoeveelheid zigzags.
|
|
|
Mees..
|
goed bezig gozer. ontzag. echt.
|
|
|