.
|
precies
|
|
|
youne nl
|
Sjaak de Brie !! Wie kent um nie !!??!!
|
|
|
Joy.H
|
idd zielige arrogante gast moet snel weer opflikkeren
|
|
|
Sjaak de Brie
Gast
|
Misschien kan de moderator de titel even aanpassen :
waar ik constand niet goed van word
In : waar ik als beginner constand niet goed van word
|
|
|
Morres
|
ja, of constanT BTW: waar ik niet tegen kan, mensen die alleen maar posten in de LOUNGE en: MvG is geen beginner, misschien verdiepen voordat je dom begint te ouwehoeren
|
|
|
leeany
|
Misschien kan de moderator de titel even aanpassen :
waar ik constand niet goed van word
In : waar ik als beginner constand niet goed van word
ga es deeeaaaauudd
|
|
|
Lex
|
Is de windloze periode eindelijk over...krijgen we dit soort posts . Ga is snel het water op!
|
|
|
|
VincentC
|
Constand met een D... Enough said lijkt me zo..
En verder dat hele gezeik niet mee gekregen, maar stiekem heeft IEDEREEN wel een hekel aan beginners die de hele dag met hun kite op 12 uur staan en continue in de weg zitten, dus ga nou niet de moraalridder uithangen!
|
|
|
Wimt
|
Sta daarboven. En, je hebt beginners nodig; alleen dan krijgt deze sport genoeg impact om het gezeik over milieu en veiligheid te overbruggen. Ik trouwens voor tol per kitespot, want money makes te world go around, ik zie voorlopig helaas geen andere oplossing.
|
|
|
Alferink
|
Op meer spots een vereniging zie ik wel zitten. Gewoon je homespot, betaal je contributie voor een locker, douche en een koud pilsje, sta je de boel te fucken wordt je weggestuurd. Hoppakee.
|
|
|
Wimt
|
Net America, maar helemaal met je eens Alferink. `t Is niet anders .
|
|
|
|
michiel v geel
|
Op meer spots een vereniging zie ik wel zitten. Gewoon je homespot, betaal je contributie voor een locker, douche en een koud pilsje, sta je de boel te fucken wordt je weggestuurd. Hoppakee.
wat dacht je van een compressor dat is pas chillend
|
|
|
|
|
michiel v geel
|
een chillende compressor, heerlijk!
gister een eenorme horeca koelkast binnen die chilled ook het bier
|
|