Joosdo
|
Ik hoop er tegen die tijd ook te zijn, als m'n pakkie tenminste binnen is...
|
|
|
Joosdo
|
Twas minimaal, maar later met een zonnetje nog best een uurtje lekker. Zelfs een half uurtje nog gepowered rondgecruised. Jelle was net te vroeg weg En wie moest dan de rits van m'n pak opendoen?
|
|
|
Jelle
|
En wie moest dan de rits van m'n pak opendoen?
Touw aan je rits, rug tegen een boom, touw eromheen en trekken. Daarom heb ik een frontzip genomen. En het woei aan de kust nog zachter:
|
|
|
Joosdo
|
Of aan een lieftallig jong vrouwmens vragen of ze je rits open wil doen...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Of in de auto stappen en naar huis rijden Laatste x op Horst heb ik thuis het pak aangetrokken en ben ook zo weer mijn auto in gestapt. Het personeel van de Mc stond wel raar op te kijken toen ik de zaak in kwam lopen
|
|
|
McBridges
|
Of in de auto stappen en naar huis rijden Laatste x op Horst heb ik thuis het pak aangetrokken en ben ook zo weer mijn auto in gestapt. Het personeel van de Mc stond wel raar op te kijken toen ik de zaak in kwam lopen 2 BIG MAC, EEN GROTE FRIET EN EEN MAC SHAKE.................................. .....
|
|
|
|
|
Joosdo
|
Morgenochtend/ begin van de middag nog iemand naar Pampus? Ik heb tot 2 uur de tijd!
|
|
|
To
|
lama
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Voor morgen, donderdag 5 maart, zijn de verwachtingen beter dan ik verwcht had. Voorspelling is NW 19 knoop. Wie-o-wie gaat er naar Muiderberg of misschien IJmuiden?
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens mij is het licht uit,als ie 19 knopies is
|
|
|
johan
|
vrijdag ben ik op muiderberg handig zo'n pappadag
|
|
|
Joosdo
|
Mooi beroerd, vrijdag en zaterdag tot laat werken...
|
|
|
naja
|
vrijdag ben ik op muiderberg handig zo'n pappadag In de loop van de middag kom ik ook waarschijnlijk langs (ca.15:00) ,als ik de kou aandurf.
|
|
|
KappuhH
|
Hoelaat ben jij er johan? Misschien dat ik een keer de reis naar muiderberg onderneem (als er anders niemand naar workum gaat). Hoe is de wind met NNW?
|
|
|
@LaurenS
|
NNW is goed op muiderberg,niet te vlagerig iig.Maar vlammen wordt het niet morgen denk. Twintig knopies is toch niet verkeerd tot een uurtje of drie,kom misch ook ff kijken rond een uurtje of 12
|
|
|
johan
|
Hoelaat ben jij er johan? Misschien dat ik een keer de reis naar muiderberg onderneem (als er anders niemand naar workum gaat). Hoe is de wind met NNW?
Hangt even af van de buienradar en mn overige verplichtingen, maar ik ben in principe de hele dag vrij. Er staat de hele dag wind volgens http://www.watersportweer.nl/watersport . Stuur anders morgen een PB, dan spreken we af zodat je er niet alleen staat. Met een NW5 is het wel goed kiten hoor op MB, zeker op 150m van de kant waar de wind in een soort versnelling komt.
|
|
|
KappuhH
|
Hangt even af van de buienradar en mn overige verplichtingen, maar ik ben in principe de hele dag vrij. Er staat de hele dag wind volgens http://www.watersportweer.nl/watersport . Stuur anders morgen een PB, dan spreken we af zodat je er niet alleen staat. Met een NW5 is het wel goed kiten hoor op MB, zeker op 150m van de kant waar de wind in een soort versnelling komt. Oke, als er verder niemand naar Workum gaat kom ik naar MB. Workum heeft wel voorkeur want is dichterbij en net ff iets meer wind. Je hoort het nog wel! Smorgens is er sowieso meer wind...
|
|
|
Idefixe
|
Ik kijk het morgenochtend vroeg even aan: bij voldoende wind ben ik @ Muiderberg anders rijd ik door naar IJmuiden. Ben de hele dag vrij en wil bijtijds op het water staan.
|
|
|
Yonder
|
Morgen ochtend 10am iemand op Muiderberg?
|
|
|
|
Yonder
|
sh... - wind is minder geworden...
|
|
|
Lvs
|