wouterb
|
@thomas Rij op een windloze middag ff door naar Almere. Ga anderhalf uur aan de waterskibaan hangen (Lido). Gewoon met je eigen pak en boardje, kost niet de wereld.
De eerstvolgende keer met vlieger vaar je zo weg. (was voor mij een eye-opener iig)
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Woow, heerlijke eerste keer op Muiderberg met m'n spul op het water! Begin lastig, tip: vlieger laag houden en gaan als een speer... Wel een hoop teruggelopen maar prachtig! Thx btw, voor eenieder die heeft geholpen. En vooral de jongen met de Naish (Helix?) 10.5 Fototje erbij! http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=37736.0
|
|
|
|
Thomas
Geen avatar
|
Is Muiderberg nu interessant?
Heeft er al iemand gekeken?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Er staat voldoende wind maar miss is het te Westelijk!!! Je zou ook kunnen uitwijken naar Stichtsebrug of Horst.
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
toch zag ik net op de meter west staan 15knopen bij de jachthaven aan de overkant dus muiderberg zou je nu kunnen varen
|
|
|
|
Lvs
|
Gaat er zo nog iemand naar muiderberg? ikwel
|
|
|
360
|
Ik ben rond 1030 op muiderberg
|
|
|
Jelle
|
die windmeter aan de overkant bij almere heeft stilgestaan op 21 knopen vanmiddag, iemand lekker gevaren?
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik ben net terug van mberg was er rond 1700 was toen niet veel rond de klok van 1800 was het wel te doen
|
|
|
Flintt
|
die windmeter aan de overkant bij almere heeft stilgestaan op 21 knopen vanmiddag, iemand lekker gevaren? hoe kom je aan die uitgebreide windmeter, is dat een andere site dan sailtoday?
|
|
|
Jelle
|
Nee zelfde, onder de webcam en grafiek doorklikken. webcam staat vaak stil, windmeter daarbij soms ook en dan is pas op de doorklik te zien hoe het echt is. NB bij NO/O staat de meter in de vuile wind van het bos.
|
|
|
aroelfzema
Geen avatar
|
Iemand vandaag nog naar muiderberg of strand horst? Heb namelijk geen auto tot mijn beschikking vandaag en wil graag kiten? Ik kom uit utrecht dus als er nog iemand vandaag langs utrecht komt op weg naar muiderberg of strand horst dan hoor ik dat graag!
Groet Jouke (0624633965)
|
|
|
Jelle
|
Ik heb even tijd om vanuit Groenekan te rijden naar Muiderberg, om 12.35 vertrek ik als het waait. Welkom! 1530 moet ik weer terug zijn. 0617447530
|
|
|
Jelle
|
En, was het wat vanavond?
|
|
|
|
|
Retard
|
Kan je niet ff posten hoe het is
|
|
|
Jelle
|
het waait nu op Mberg
|
|
|
noodles
Geen avatar
|
weet iemand of er vanavond bij muiderberg gekite kan worden?
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ga nu nog maar ff niet want er komt weer een bui aan met dikke vlagen erin, zie buienradar. Daarna is er wind volgens knmi.
|
|
|
|