Er was een jaar of vier geleden nog een hele rel, omdat een mislukte serie door Catapult uit de handel was genomen, maar door een paar lui toch nog werd verkocht voor wegwerp prijzen. Sinds dien beetje imago problemen gehad denk ik.
Catapult is wel bekend bij de kiters die al wel wat langer meegaan.. maatje van me was een teamrider en designer van catapult... Onze vriend Aaron Hadlow was volgens mij in zijn begin carriere DE teamrider van catapult
Ind heel bekend merk hoor maar ind je moet er ook wat langer voor in de kitesurf wereld zitten.
Volgens mij verkoopt kitestuff.nl ze nog of heeft ze verkocht. Vandaar dat je in het zwin (cadzand) ze nog wel eens een keer langs ziet komen.
Shizzle heeft ook nog eens gelijk met Hadlow die is namelijk team rider geweest voor catapult daarna flexifoil kite's gaan varen en later ook de board. Verder heeft hij ook nog zijn eigen board gehad bij catapult dat heel bekend schijnt te zijn in Australie.
Toen ik in australie was (2001,Lancelin WA) Was Catapult een semie bekend merk. Ik kite met een jonge daar die gesponserd werd door catapult. Had ook prototype kites bij zich. Daar heb ik ook mee gevaren tevens met een paar kiteboards die hij bij zich had. Deze waren echt super!!!! We vaarde zelfs zonder vinnen en we hadden vette grip. Erg lachen, ik zal nog wel eens een foto bijvoegen kunnen jullie het zien... ha ha aussie. Top dat het merk vaart onder nederlandse vlag, nml Eric goenewoud!!
je had volgens mij paar jaar terug de kite catapult scooter c shape kite met een afdruk van een scootertje erop mee gevaren maar vloog voor geen meter man...