Best Nederland heeft het prima opgelost. Vanmiddag kan ik een nieuwe Nemesis ophalen!!! Mijn vertrouwen in Best is helemaal terug (op vaargebied was dat al zo want die Nemesis ROCKT als geen enkele andere!!!) Bedankt
*********************************************************************************
Nou, vanmiddag is de leading edge van mijn 10m HP 2008 ontploft. Opengescheurd bij 1 van de bridals. Geen crash niets, gewoon 30 seconden nadat ik hem op het natte strand had gelegd (was net vloed).
Best gebruikt voor de leading edgde, cuben fibre zodat hij extra sterk is. Nou mooi niet, x of 15 gebruikt en nu naar de filistijnen. Garantie denk je dan HELAAS:
- ik heb de kite NIEUW overgekocht van een Nederlander die hem op kiteforum.com heeft gewonnen (zit geen garantie op gewonnen kites volgens BEST)
- en 90 dagen zijn ook voorbij! ja met 1 maandje!
DUS GEEN GARANTIE WAS HET ANTWOORD VAN BEST!!!
En die kite die was echt geweldig, ik heb nog noooooooooooooit zo hoooog gesprongen.
Ze komen nu met een oplossing mag een nieuwe met 30% korting krijgen (maar ja moet uit us komen, dus shippingcost en tax zijn voor mij) dus ben ik nog steeds in de aap gelogeerd.
:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:
@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
Wat te doen, want reparartie is natuurlijk ook schreeuwend duur en trouwens ik heb gewoon een baggerproduct en bagger customer service. Ze staan gewoon niet voor de kwaliteit van hun product!!!!!
Weet je er kan altijd iets kapot gaan (en dat begrijp ik want zero defects komt bijna nergens voor), maar een merk maakt zich onderscheiden hoe hier mee om te gaan indien er wel een probleem ontstaat! En ik was al bezig om een 13m waroo of 14m Nemesis erbij te kopen omdat ik zo tevreden was over de performance van de kite!