michiel v geel
|
dan hebben we die nog van je tegoed.
vind het leuk ontwerp. ben alleen bang dat zwart en wit een beetje gevoelig voor vuil is.
kan je wat meer over de verschillende modellen vertellen?
|
|
|
|
Mees..
|
Gave kites!
Ik vind ze qua shape wel een beetje op de ss fuel, Cab. Switchblade en de north vegas 07 en de rebel lijken.
Of ligt dat aan mij..?
|
|
|
sjembek
|
lol@ mees, je vergelijkt ze nu bijna met elke shape die er is.
|
|
|
michiel v geel
|
idd deze kites hebben ook een le, struts met panelen ertussen
ga nu pitten want anders ga ik dingen zien
|
|
|
Kevin
|
Ik vind die C-Shape echt vet
|
|
|
Morres
|
de TE van de C-shape ziet er niet helemaal jovel uit?
Voor de rest mooie kites, wel beetje kaal design, maar wel classy
|
|
|
Nature
|
Ik zal ff haast maken met de website: ) De uitgebreide product PDFS komen dan ietsjes later zal m er morgen of maandag op zetten.
|
|
|
litewave
|
Sorry dat ik het zeg, maar lijkt erg op die china-kites
|
|
|
|
michiel v geel
|
de TE van de C-shape ziet er niet helemaal jovel uit?
Voor de rest mooie kites, wel beetje kaal design, maar wel classy
ik denk dat de te gewoon nog gekreukt is. en dat het niet genoeg woei om hem mooi te krijgen. zal er over 2 sessies wel anders uit zien
|
|
|
leeany
|
die C-shape is wel mooi. hou niet zo van andere vormen, behalve de originele eddy natuurlijk.
|
|
|
litewave
|
practisch alle kites zijn china kites
Dat zou niet best zijn, ik heb het over het "merk" china kites, van de heer Chen. Wankele meuk is dat
|
|
|
|
Mallory
Gast
|
Waar is die c-shape te krijgen, wat zijn de prijzen, en vanaf wanneer leverbaar ?
|
|
|
Jeroendv
|
Foto 6 en 7 behoorlijk wat kuilen precies achter de LE. Hoeft de kite niet minder op t vliegen maar staat niet netjes...
|
|
|
ijbe
Gast
|
Foto 6 en 7 behoorlijk wat kuilen precies achter de LE. Hoeft de kite niet minder op t vliegen maar staat niet netjes...
Het was zo te zien ook een dag met weinig wiind, kan daar misschien mee te maken hebben?
|
|
|
|
K'X
Geen avatar
|
Hey de eerste serie foto's zijn almere vinkweg... is het niet? Daar sta ik ook nog wel eens te klooien met een peter lynn waterfoil of nasawing als er geen motoren bezig zijn...
|
|
|
Nature
|
Hey de eerste serie foto's zijn almere vinkweg... is het niet? Daar sta ik ook nog wel eens te klooien met een peter lynn waterfoil of nasawing als er geen motoren bezig zijn...
Ik weet niet precies hoe het daar heet maar zou best kunnen kloppen. Is wel Almere ja. Verder: De prijzen etc zullen deze week bekend worden gemaakt en tevens ook de website online (dat lukt waarschijnlijk vandaag al)
|
|
|
michiel v geel
|
heb je nog beeldmateriaal van de bar(ren)
|
|
|