|
|
|
niels195
Geen avatar
Logs: 0 | 23 uur
|
Even een vraagje: Ik zoek een engelse site die allemaal wetsuits in de uitverkoop hadden/hebben. Ik weet dat die site hier ergens op het forum is gepost maar kan hem niet meer vinden
|
|
|
|
|
Morres
|
Telstar en Eurofun gaan voor ca. de prijs van een 2013 rebel met bar de Jekyll en Hatch 2013 mét bar aanbieden............
alleen dan 2 kites!(12+9+bar) of combo naar keuze voor meer/minder-prijs.
|
|
|
HanssieHanssie
Geen avatar
Logs: 0 | 24 uur
|
Wat is een goede store aan de kust waar er echt veel kites en boards op voorraad zijn en wellicht ook wat 2de hands Flysurfer spul. Wil komend weekend even gaan kijken !
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
De Nederlandse kust is best lang.... Maar goed.
Versusshop.nl verkoopt Flysurfer. Ze zitten in Den Haag.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Als je 2dehands Flysurfer zoekt moet je bij Versus zijn. ECHT veel kites op voorraad hebben niet veel winkels meer, zeker niet nu in de winter.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Lijkt een Chineze kloon van de GoPro silver edition. Heel compleet, maar hoe is de beeldkwaliteit? De GoPro is nog altijd heer en meester op dat punt. Ben benieuwd of iemand er een heeft!?
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Het verschil is niet heel groot, maar in het tweede filmpje heeft de GoPro duidelijk een wat grotere scherptediepte. Met meer licht is het verschil mogelijk kleiner..
Maar goed, of dat het grote prijsverschil waard is..... Met twee camera's voor de prijs van één gopro kan je leuke filmpjes editen.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Muvi lijkt wat prettiger kleuren te hebben, maar verliest wel detail in de lichte stukken (kijk naar de luchten). Gopro ietsiepietse scherper en rustiger scherptediepte. Geluid is beter op de Muvi. Allebei behoorlijk goed!
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
ondanks dat ik een GOPRO Hero 3 BR heb gekocht, ga ik deze ook aanschaffen. Kwa prijs wel erg gunstig
|
|
|
|
|
|
|
Marco B.
Moderator
|
leuk zo'n aanbieding, is volgens de website 229 en op dit moment niet leverbaar
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
leuk zo'n aanbieding, is volgens de website 229 en op dit moment niet leverbaar had je eerder moeten zijn, was de actie van de maand februari
|
|
|
Marco B.
Moderator
|
leuk zo'n aanbieding, is volgens de website 229 en op dit moment niet leverbaar had je eerder moeten zijn, was de actie van de maand februari ohhhhhhhhhh
|
|
|