remixed
Geen avatar
|
Ik draag nu al schoentjes (eigenlijk altijd), is ook prettiger als je ergens in stapt ofzo. Ik zou ze gewoon altijd mee nemen en als het water echt koud is gebruiken... Ik gebruik ze alleen niet als ik bij een echt strand kite waar dus gewoon zand is en geen schelpjes, steentjes en het dan ook nog warm is.
|
|
|
Idefixe
|
wanneer je voeten te koud worden. Kun je nu nog niets over zeggen. ( ff afwachten wat de temp gaat doen )
|
|
|
thomasr
|
denk dat het zachtjes aan wel tijd gaat worden, neem ze voorlopig gewoon mee ook al ga je ze niet gebruiken, weet je zeker dat je safe zit! je kan ze ook gewoon aandoen, beter te warme voeten dan te koud, en erg veel last heb je er niet van vind ik...
|
|
|
Vinni
|
Mijn voeten en handen werden de vorige keer al koud. Voor een middag niet erg, maar als ik de komende dagen weer hele dagen ga draaien doe ik ze wel aan. Kan jezelf het beste bepalen denk ik
|
|
|
-Bart-
|
Gewoon aandoen als je de voorgaande keer als koud hebt ervaren.
|
|
|
boardbas
|
damn wat een vraag!! mmmm ik wil een vraag stellen maar ik weet niet wat...
|
|
|
|
zwelg
|
nou wat dacht je van nu m'n poten waren bevroren vanmiddag
|
|
|
|
d@ni
|
KappuhH nou!
|
|
|
Marko
|
je voelt toch zelf waneer het kout word aan je voeten.
|
|
|
boardbas
|
Marko lees jij de nederlandse boeken er nog maar is op na.........
|
|
|
KappuhH
|
Ik vindt het zelf best een best doordachte vraag eigenlijk.
@boardbas: Marko is zo dyslectisch als wat, so don't blame him.
|
|
|
Marko
|
Sorry gasten ben behoorlijk dyslectisch kan er niet veel aan doen moet d of t of spelling sorry gasten.
|
|
|
blauw12
Geen avatar
|
koud ??
op de noordpool varen dat is pas koud . je kan rustig nog zonder schoentjes en handschoentjes varen laat staan een cap.
het is heel simpel hoe langer je wacht met al die spullen hoe warmer je het hebt in de winter. met een klein zonnetje ga ik nog rustig met een afgeknipte 5.3 het water op .
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Het is idd nog veel te warm voor schoenen. Ik had ze vandaag aan, maar volgende keer laat ik ze lekker uit.
|
|
|
ijbe
Gast
|
koud ??
op de noordpool varen dat is pas koud . je kan rustig nog zonder schoentjes en handschoentjes varen laat staan een cap.
het is heel simpel hoe langer je wacht met al die spullen hoe warmer je het hebt in de winter. met een klein zonnetje ga ik nog rustig met een afgeknipte 5.3 het water op .
Heet je daarom blauw . Voor mij nu al lekker schoentjes aan hoor!
|
|
|
Dieter
|
dit kan, mensen hebben leiders nodig. doe gewoon schoentjes aan wanneer je zelf koude voeten krijgt, komaaaaan.
|
|
|
Vinni
|
koud ??
www.hoehelpikmijnlichaamzosnelmogelijkn aardeklote.nl
|
|
|
robin..
|
als je kouwe poten hebt dan die je die schoentjes aan zo simpel is het
|
|
|
chico
|
Nou ik vind het wel lekker hoor zonder schoenen. Heb ik tenminste geen last van zweetvoeten.
|
|
|
Marko
|
Ik ga ook zo lang mogelijk door zonder schoentjes. Ik vind dat je dan meer board gevoel heb
|
|
|
blauw12
Geen avatar
|
ik zou gewoon zo een sevuival suit aandoen die reddingsdienst ook gebruikt dan weet je zeker dat je niet smelt
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zat ik me zo eens af te vragen. Wanneer gaan de meeste mensen weer winterjassen, handschoenen en sjalen dragen ivm de kou?
|
|
|