R@bert
|
Nog niks over gehoord idd.... fuck zeg, pff
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
waaat!!! weet je dit zeker?? je bent wel erg zeker van je zaak. waar haal je het vandaan? je brengt dit bericht vol overtuiging maar onderbouwt verder niets! dit maakt mensen ongerust.
gisteren ben ik zelf nog wezen varen op Sluf, welliswaar tot 15:00. er waren toen ook wel wat Duitsers, stuk of 2. ik heb er nog een geholpen met oplaten etc. leken me wel goed bezig verder. konden goed varen. Wow, de rillingen lopen over m'n rug, hopen dat dit niet waar is.....
edit 08:40: tot op heden nog niets in het nieuws gevonden..
|
|
|
s@n
|
Ik heb dit bericht van een vriendin van mij (poliltiebericht)... heb geprobeerd wat te vinden maar kan er niks over vinden ... dus ik hoopte dat jullie wat meer wisten.. (zijn vlieger hebben ze niet kunnen vinden & voor de rest weet ik ook niet veel.. )
|
|
|
helium
|
Laat dit niet waar zijn!! En: geen berichten van dat het `maar` een duitser was Staat niet in de krant iig
|
|
|
Magic Hat
Geen avatar
|
Totdat er zekerheid is titel veranderen in "mogelijk duitser omgekomen (slufter)".
|
|
|
|
s@n
|
is gebeurd..
|
|
|
|
|
s@n
|
wat ik eruit begrepen heb ... ze hebben hem geprobeerd te reanimeren en hij was niet meer te redden en het was idd 30/09... het ging gisteravond ook aardig te keer aan de kust! Maar de laatste rijnmond berichten zijn van 30/9 17:00.. dus waarschijnlijk komt het er nog op..
|
|
|
rocket man
|
Ik hoop niet dat dit klopt. Er is nog geen bevestiging in de media, ik pleit daarom voorzichtig te zijn met sprijden van dit soort nieuws. De media graaien inmiddels van deze site, zoals jongstleden bij het ongeluk in schellinkhout...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
klopt rocket en het journaille zit te springen om de eerste omgewaaide boom van het najaar dus een kite-dode is in deze morbide beroepsgroep zeer welkom.
|
|
|
rocket man
|
@ moderator, misschien topic ff blocken todat er zekerheid is
|
|
|
Idefixe
|
ik zou deze hele titel d'r ff uithalen dan en vervangen door:
Mogelijk ongeluk @ de Slufter?
|
|
|
|
|
drifter
|
klinkt vervelend dit. We zijn gister om 5 uur weggereden bij de slufter. Op 2 na bij de 1e trap, en nog een kiter op de zeekant, ging iedereen stoppen. Mijn inziens zou het dan moeten gaan om die kiter bij de zeekant, maar dat blijft gissen. We wachten af...
|
|
|
|
d@ni
|
Staat niet bij wat er precies is gebeurd..
|
|
|
FunkyoneNL
|
Politie, ambulance en trauma helicopter zijn er geweest.... zou goed kunnen.....
|
|
|
DM2008
|
Politie, ambulance en trauma helicopter zijn er geweest.... zou goed kunnen.....
Oh oh....
|
|
|
|
d@ni
|
Ik heb nu accute RSI dus gelijk ff 112 gebeld. Is de heli er al?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
geen idee wat het betekend:
19:45:11 30-09-08 Melding : vervallen vervallen Regio : 17. Rotterdam Rijnmond Eenheden : Monitorcode Ambulancepost Rotterdam Rijnmond (1420999) 19:45:11 30-09-08 Melding : vervallen vervallen Regio : Landelijk - Traumaheli / Mobiel Medisch Team (Rotterdam Rijnmond) Urgentie : Hoog Eenheden : Traumaheli Lifeliner 2 / MMT 90.1 Rotterdam (1420059) 19:44:29 30-09-08 Melding : A1 ONWEL Noordzeeboulevard Maasvlakte Rotterdam mve bon 70403 Regio : 17. Rotterdam Rijnmond Urgentie : Hoog Eenheden : Monitorcode Ambulancepost Rotterdam Rijnmond (1420999) 19:44:29 30-09-08 Melding : A1 ONWEL Noordzeeboulevard Maasvlakte Rotterdam mve bon 70403 Regio : Landelijk - Traumaheli / Mobiel Medisch Team (Rotterdam Rijnmond) Urgentie : Hoog Eenheden : Traumaheli Lifeliner 2 / MMT 90.1 Rotterdam (1420059) 19:36:37 30-09-08 Melding : PRIO 1 CE511 OD501 Noordzeeboulevard Maasvlakte Rotterdam [HV] HULPVERLENING [AED] AUTOMATISCHE EXTERNE DEFIBRILLATOR Assistentie AMBULANCE Regio : 17. Rotterdam Rijnmond Urgentie : Hoog Eenheden : Monitorcode Brandweer Rotterdam Rijnmond (1400999) : Officier van Dienst-501 Rotterdam-Haven (1400500) : Kazernealarm Maasvlakte Rotterdam (1400511)
|
|
|