(HJ) MINI-ME
|
Ik zeg... beterschap en weg met die k.u.t boom en als we toch bezig zijn gooi dan ook ff wat antislip op de stijger
|
|
|
bestwaroos
|
heel veel sterkte voor de ongeluksvogel! en idd opknappen die steigers
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
het was rens die met robin /mark en mij meereed op 2 plaatsen gebroken hoorde ik net van mark verder gelukkig niks heel veel beterschap rens
|
|
|
Retard
|
Ik stond op dat moment ook op de kant. Ik heb zelfs nog op de tak gezeten die afbrak van rens ik vond het te link en hij zei al van kom er maar uit ik ga nog een keer proberen. Zodra hij net de kite uit de boom had viel hij zelf naar beneden op ze rug en pols ik dacht al nee he maar we hadden snel de ambulance geregelt want het zag er niet goed uit.Toen de ambulance er binnen 10 min al aan was gekomen had hij Rens even onderzocht en het was de pols die de pijn gaf.Gelukkig is er niets met ze rug gebeurd, Verder veel Beterschap en een voerspoedig herstel toegewenst Gr Ric ,
|
|
|
|
|
kootsie
|
......viel hij zelf naar beneden op ze rul .....
Das vervelend, zit je de hele week met een stijve rul!
|
|
|
Micky
|
Is ook "best" een lullig klusje...je kite zo hoog uit een boom halen. Was 112 geen betere optie geweest? Suc6 met je breuk...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tsja bomen klimmen moet je ook aan apen overlaten Kon het niet laten,, sterkte kerel..
|
|
|
Magic Hat
Geen avatar
|
Is ook "best" een lullig klusje...je kite zo hoog uit een boom halen. Was 112 geen betere optie geweest? Suc6 met je breuk... 112 voor een vlieger in de boom? Over misbruik gesproken...
|
|
|
NIELZZZZ
|
zo zie je maar dat kitesurfen toch EXTREME is, en gevaarlijk beterschap ermee
|
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Het gaat hier over Rens, een vriend van mij. Hij heeft alleen zn pols gebroken en het zal ongever 4-6 weken duren. Gelukkig geen gecompliceerde breuk of zoiets of andere letsels. Dus volgende keer als er een kite in de boom hangt, dan hoef je niet aan hem te vragen of hij die eruit wil halen
|
|
|
Joy.H
|
idd beterschap en sterkte in de periode dat je niet mag kiten (ik zit nu al 6 weken zonder gekite te hebben )
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey robin doe hem de groeten en we spreken elkaar nog wel
|
|
|
crahsdummie
Gast
|
pols breuk is klote,sterkte er mee
niet gelijk als je uit t gips kom vollebak gaan kiten hey,probeer eerst ff een maand aan te sterken ivm spieren enzo. heb m paar jaar trug ook gebroken en dr na gelijk gaan windsurfen met zwakke spieren en heb er nu nog steeds last van.
succes
|
|
|
Erik de Berik
|
Heel veel sterkte en beterschap! Idd goed je oefeningetjes doen na herstel!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
niks gezien gistern op Enk. Zeker weer de grote Wilg op 't strandje? Voortaan gewoon de brandweer bellen, die halen hem eruit voor je... Dat hebben ze voor mij ook gedaan afgelopen zomer op op Schellink.... Sterkte d'r mee in ieder geval, het had veel erger kunnen aflopen!
|
|
|
rocket man
|
sterkte dude, gelukkig gebeurde het nu, tegen het einde van het seizoen, 4-6 weken uit de roulatie is dan minder erg, dan in de zomermaanden.
|
|
|
Retard
|
Inderdaad ja Marco maar jij was er toen nog niet toen jij aan kwam was er ook niets meer van te zien doordat de hulpdiensten snel gehandeld hadden Zonder gekheid misschien is het volgende keer beter om een klein zaagje mee te nemen ?? of inderdaad brandweer dan verniel je ook niets Gr Ric
|
|
|
|
|
Marko
|
Nu begind het seizoen pas harde wind lekker knallen ( merk er eigelijk weinig van nu ) Maar succes kerel goed rust nemen
|
|
|
panda
|
ik was gister op medemblick aan het kiten een daar was ook een engels man die zijn kite niet geharstart kreeg op een gegeven momend kreeg hij hem zo ver dat hij midden in de powerzone omhoog ging en hij was al zo dicht bij de kantdat hij zelf over de kleien gesleurt werd en daarna zijn kite gelijk de bomen in ging hij had zelf gelukkig niks aleen kite en lijnen kaput kan er niet iemand een cursis kitelosgooien geven ofzo?
|
|
|