Micky
|
Bob is natuurlijk die baftekkel van micky. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR R Spuit 11
|
|
|
Micky
|
Nou, ik zag Bob laatst jouw... Nou, ok, ik zeg het niet, maar jij weet wel beter....
......mijn krantje halen? ......mijn auto wassen? ....een glas wijn inschenken? .....de was ophangen?.....mijn pantoffels pakken?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nou, ik zag Bob laatst jouw... Nou, ok, ik zeg het niet, maar jij weet wel beter....
......mijn krantje halen? ......mijn auto wassen? ....een glas wijn inschenken? .....de was ophangen?.....mijn pantoffels pakken? Mick het gaat hier over Bob, niet over mij! Ik ga effe je krant halen, moment.......
|
|
|
|
gerco
|
Flex natuurlijk! van flexifoil (h)
|
|
|
Rich@rd>>>238,2
|
hahahaha Ik koop elke 3 weken een cavia en meestal overleeft hij/zij de volgende dag niet dus namen verzinnen heeft geen zin
|
|
|
Alferink
|
Noem dat beest gewoon 'Jaap'.
|
|
|
Vinni
|
Oke, het diertje is aangeschaft! Allemaal bedankt voor het meedenken voor een naam. De naam is geworden: Leon Uiteraard vernoemd naar de kitesurfgod Leon hier op het forum! En natuurlijk zijn de overeenkomsten ook duidelijk te zien
|
|
|
Morres
|
waarom heeft ie een muts op?
|
|
|
|
kitebart
|
zijn 'jullie' zwanger of zo ?
|
|
|
kitebart
|
Oke, het diertje is aangeschaft! Allemaal bedankt voor het meedenken voor een naam. De naam is geworden: Leon Uiteraard vernoemd naar de kitesurfgod Leon hier op het forum! En natuurlijk zijn de overeenkomsten ook duidelijk te zien eet Leon ook z'n eigen keutels dan ?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
wahaha schitterend dit!
|
|
|
Spoon
|
ik had hem poes genoemd. maar het is idd wel een ontzettend schattig, ontieglijk nutteloos diertje..... van sommige dieren vraag je je wel eens af waarom de natuurlijke selectie ervoor heeft gezorgd dat ze nog steeds leven.. neem nouw een dodo... dat was pas een tof huisdier
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
maar het is idd wel een ontzettend schattig, ontieglijk nutteloos diertje..... van sommige dieren vraag je je wel eens af waarom de natuurlijke selectie ervoor heeft gezorgd dat ze nog steeds leven..
Met je tekst sla je de spijker op zijn kop! Daarom heeft ie mijn naam ook gekregen...
|
|
|
Vinni
|
Hele mooie avatar leon! Haha, super
|
|
|
shannon89
Gast
|
knap stel samen hoor! haha. hij/zij is cute!
|
|
|
Vinni
|
Het is dus een zij, met een mannen naam
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Wel lief...2 van die haarballen! Leo, Leon, Leontinus, Lei, Léon (Fr), Lionel (Eng), Leontien, Leontientje, Leontina, Leontine, Léone (Fr). Afgeleid van het Latijnse 'leo', hetgeen 'leeuw' betekend. Op 20 februari is er een feestdag ter ere van de Heilige Leo de Wonderdoender, in de 8ste eeuw bisschop van Catania een feestdag. Het was tevens de naam van verschillende pausen, o.a. paus Leo 1 de Grote, die in de 5de eeuw Rome en Italie redde van vernietiging door het leger van Atilla (feestdag 11 april). Whahaha...en ik maar denken dat leon van leo af kwam wat betekend Lomp En Onbenullig!
|
|
|
|
shannon89
Gast
|
gozer, waarom geef je een cavia een mannennaam, maak er dan leonie, of leontien, of leona ofzo van arm wijvie, haha
|
|
|
Lex
|
Vinni doet nu hetzelfde als zijn ouders bij hem deden, is een gevoelige en persoonlijke kwestie, moet je hem verder niet mee pesten.
|
|
|
|
shannon89
Gast
|
oefgod wat sexy.
oke, ik snap je, ik geef je helemaal gelijk!
edit: vinni, dankzij jou heb ik zonet een mars gewonnen hier op mijn werk van mijn lieftallige collega!
|
|
|