Matjas the scissor-kid
|
heb alleen maar twee slaapplaatsen... dat word dan stapelen (A) haha...maar...utrecht? is in het midden toch? al lijkt kiten bij een kite fora mij ook niet heel verkeerd (A)
|
|
|
vissie
|
Zwolle!:P Ghehe Lijkt me wel tof inderdaad
|
|
|
Kaptain
|
Utrecht lijkt me goed centraal!
|
|
|
Kaptain
|
ouwe lullen event is 40 + en ik kan je vast verklappen dat er een goede kans is dat dat dit jaar hardstikke door gaat Shit man, moet ik nog 4 jaar wachten!!!!!!! En dan mag ik eindelijk komen, zul je zien dat alle die hard ouwe lullen van nu in het bejaardentehuis liggen......
|
|
|
R.B.
|
ouwe lullen event is 40 + en ik kan je vast verklappen dat er een goede kans is dat dat dit jaar hardstikke door gaat Shit man, moet ik nog 4 jaar wachten!!!!!!! En dan mag ik eindelijk komen, zul je zien dat alle die hard ouwe lullen van nu in het bejaardentehuis liggen...... en terecht levensgevaarlijk al die ouwe gekken op het water.
|
|
|
michiel v geel
|
tot nu toe is er 1 meeting plaats zeker als iemand anders ook zijn huis/kamer/schapenhok wil openstellen voor de water-vlieger-scene van nederland moet je me even pb'n
|
|
|
shannon89
Gast
|
nou giel, we zaten gister met z'n elven bij mij, en... het past, zolang het niet te dikke mensen zijn
|
|
|
FunkyoneNL
|
Toevallig vorige week aan het kijken geweest om dit seizoen weer wat te plannen.... dus wie weet komt het er dit jaar weer van!! Indien er dan ook uiteraard genoeg animo is! Toen was de animo goed dus. ouwe lullen event is 40 + en ik kan je vast verklappen dat er een goede kans is dat dat dit jaar hardstikke door gaat In aug 2007 heeft FunkyoneNL al eens een meeting (outdoor) willen organiseren. - Als het outdoor is, zal iedereen het water op gaan. Weinig contacten! - Als het indoor is en er staat wind! Gaat iedereen het water op. Weinig contacten! - Als er wind staat zal er altijd een aantal mensen het water op willen.. Dus zoek een dag dat er GEEN wind staat. En je zal een heel stel chagerijnige koppen bij elkaar krijgen... Hahahahah heerlijk ... Ik hoor wel wanneer deze ouwe lul 47 welkom is...
|
|
|
shannon89
Gast
|
joo luitjes even een concreet plan, want anders gaat het pagina's zo door zonder dat er iets beslist word mits er genoeg animo is dus,(want ja, het is een uithoek) het volgende plan
zaterdag zeven februari in groningen city. Chinees eten-borrelen-en voor de liefhebbers nog even de stad in. er kunnen twee mensen hier op de slaapbank, en ik denk dat er nog wel drie matjes/luchtbedden inpassen. Heb zitruimte voor twaalf mensen
wie er komen: ----------------- michielvgeel Renske Zarda Shannon89 ----------------- pb/plemp het in t topic als je ook wilt komen
greeetz
|
|
|
Tom
|
Jeeejs waar ligt dat dan? Kan dat niet in het westland gehouden worden ofzo
|
|
|
Langbeest
|
Westland willen ze toch afsteken en naar Engeland duwen????????
|
|
|
reinout
|
Lijkt me leuk idee voor een meeting, ik zal even kijken of ik dan tijd heb
|
|
|
shannon89
Gast
|
ah neee, michiel, doe EVEN normaal en geef dat die meeting even een normale naam....
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Organiseer het (gewoon) bij Dutch Waterdreams in Zoetermeer. Kunnen de verslaafden toch nog het water op/in om te flowboarden of met zijn allen te Raften. Zie je iedereen en doen we iets wat een beetje in de buurt van onze verslaving komt....
|
|
|
shannon89
Gast
|
ontopic:moet t wel eerst gaan dooien:D offtoipc: wat is flowboarden
|
|
|
wazzaah
|
Flowboarden is soort surfen op een pipe waar ze 100.000 liter water overheen blazen
|
|
|
michiel v geel
|
flowboarden is ruk wil wel gaan raften maar is het daar nog niet gruwelijk te koud voor?
|
|
|
shannon89
Gast
|
ruk? ik vind t wel ernstig vet klinken
|
|
|
Morres
|
Mijn bronnen melden hetzelfde. Meet lijkt me wel leuk, grun is ook wel chill. Alleen laatste trein van Lwd naar hier vertrekt om 2300 al
|
|
|
|
shannon89
Gast
|
nounou michiel, oudere mensen horen in een bed te slapen,versleten rug enzo. wie zegt dat jij t recht op de slaapbank of het bed mag claimen
|
|
|
michiel v geel
|
haha het feit dat ik al vrijdagavond shotgun ga claimen
|
|
|
shannon89
Gast
|
ben je er dan al? pfffff, wat vermoeiend :edit, wat dacht je ervan, als we vanaf nu hier geen oneliners meer neerkwakken michiel, blijft het wellicht overzichtelijk
|
|
|
Tom
|
Mijn bronnen melden hetzelfde. Meet lijkt me wel leuk, grun is ook wel chill. Alleen laatste trein van Lwd naar hier vertrekt om 2300 al He He He zo praten wij niet over het westland hé! Schaam jullie!
|
|
|