andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik moet nog even zien of ik 7 februari niet in zwitserland zit, anders kom ik misschien ook nog wel richting het noorden
|
|
|
michiel v geel
|
nou heb ik me toch een nieuwtje het is maar goed dat je even de tijd neemt om mijn post te bekijken want deze wil je niet missen. na het geweldige idee van een vooralsnog anoniem kitehigh-crewlid is er een nieuw onderdeel toegevoegd aan de kitehigh meeting kitehigh speeddate dit is vooral door het grote getal aan vrouwen wat er op het forum zal zijn. wat is de bedoeling. mail even wat over je zelf wat info (leeftijd woonplaats, stijl en materiaal) naar kitehighspeeddate@live.nl + een pasfoto en wat je zoekt (man vrouw,hond etc) alles en iedereen mag meedoen en ik zal de hele avond in mij glitterpak het hele gebeuren begeleiden samen met mijn assistent .... ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben bij verder vragen gewoon mailen kitehighspeeddate@live.nl
|
|
|
shannon89
Gast
|
.....WAT!
DIKKE VINGER VOOR JE MICHIEL (ergens waar de zon niet schijnt)
ik heb geen pasfoto, en ik ben NIET op zoek (hoewel:p die hond wil ik wel)
vergeet t maar
|
|
|
Morres
|
komen er ook andere opa en oma's?
|
|
|
michiel v geel
|
jup zijn oma gaat mee
doet ook mee het de speeddate
|
|
|
Idefixe
|
[edit] inhoud is nu toch iets van "lounche toestand" geworden ( ff verplaatst dus) [/edit]
|
|
|
shannon89
Gast
|
zaterdag zeven februari in groningen city. Chinees eten-borrelen-en voor de liefhebbers nog even de stad in. er kunnen twee mensen hier op de slaapbank, en ik denk dat er nog wel drie matjes/luchtbedden inpassen. Heb zitruimte voor twaalf mensen
wie er komen: ----------------- michielvgeel Renske Zarda Shannon89 Sherida matjas vinni Andy -----------------
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
heey bitches! ik kanne niet kommuh! Ik heb opendag op school :|....jA OP ZATERDAG! freaking lutsers!... waarneer is next time?
|
|
|
Morres
|
Aan je 'waaRneer' te zien, i.p/v wanneer, is het niet erg dat jij op zaterdag op school bent. De leraar NL heeft gesproken J/k uiteraard
|
|
|
vissie
|
hee matjas.. Daar hoef je toch niet te zijn ofwel:P
|
|
|
TtHoM@s
|
Groningen? whahahahah Daar wil ik nog niet dood gevonden worden
|
|
|
Morres
|
rotjeknor voelt zich beter heur
|
|
|
shannon89
Gast
|
rotjeknor??????
|
|
|
Morres
|
daar komt thomas uit de buurt Welkom terug btw en weltrusten, ik ga out
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Aan je 'waaRneer' te zien, i.p/v wanneer, is het niet erg dat jij op zaterdag op school bent. De leraar NL heeft gesproken J/k uiteraard oeh........*niks* haha...oke oke wanneer (A).. Dus wanneer gielemans? Dan zal ik morres is even aanpakken! MUHAHA als we dan beetje richting leiden en dergelijken doen dan krijgen we misschien ook steun van de echte garde!! Dan kan ik mark weer een likje geven, mick een kusje, rudo een high five...en dan neem ik leon mee naar achteren WHAHAHAH
|
|
|
shannon89
Gast
|
arme mannen het word me steeds duidelijker dat ik van JOU iig niets te vrezen heb
|
|
|
Micky
|
Aan je 'waaRneer' te zien, i.p/v wanneer, is het niet erg dat jij op zaterdag op school bent. De leraar NL heeft gesproken J/k uiteraard oeh........*niks* haha...oke oke wanneer (A).. Dus wanneer gielemans? Dan zal ik morres is even aanpakken! MUHAHA als we dan beetje richting leiden en dergelijken doen dan krijgen we misschien ook steun van de echte garde!! Dan kan ik mark weer een likje geven, mick een kusje, rudo een high five...en dan neem ik leon mee naar achteren WHAHAHAH Mijn VenM sponsor lampje begon opeens rood te gloeien..... Hulp nodig?
|
|
|
Micky
|
arme mannen het word me steeds duidelijker dat ik van JOU iig niets te vrezen heb Matjas is ook best een lief ventje..... (uiteraard gaat er niets boven Vinnie... )
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
...rudo een high five...
hee scharenkind, high 5 is wel verkiesbaar boven al die vunzigheid die je met de collegas van plan bent, al moet ik vooraf en naderhand wel ff mn vingers tellen.
|
|
|
michiel v geel
|
oei het komt nu wel dichtbij hoor, ga ik shannon eindelijk in het echt zien
zo spannend!!!!!
|
|
|
shannon89
Gast
|
zucht, tsjap, kan je me nieteens 2 daagjes missen schatje ben je soms toch ook
|
|
|
michiel v geel
|
bwhaaa verveling....
heb wel zin om te werken maar het word toch niks.
HET VRIES HIER!!
|
|
|
shannon89
Gast
|
neem je je kaitspul nog mee dit weekend? we zijn toch niet van suiker!
mieperd
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
...en dan neem ik leon mee naar achteren Help!! Waar is Bob????
|
|
|