El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
"learn how to proximity fly" djeez je vraagt je af waarom dit goed gaat. Die passage bij die haarspeldbocht dan, hoe hard ook! brrrrrr.
|
|
|
Lex
|
Ja supervet, mijn opa is nu bezig met die wingsuits, hij doet het alleen gewoon uit het vliegtuig. Birdman noemen ze dat volgens mij...
|
|
|
Vinni
|
Doe mij ook zo'n opa, gratis ritje Lijkt me echt super om te doen!
|
|
|
KappuhH
|
Ik zeg: mileuvervuiling, al die skies in die mooi schone natuur! Wel supervet, zou het wel eens willen doen
|
|
|
Morres
|
Had deze al eens deels gezien, echt supervet. Is ie ook in HD ergens? Lijkt me wel eens vet om een avondje te zien
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
wooow zupah nice! echt zo'n wingsuit is wel de bom gewoon een dikke loop draaien, unhooken zooitje dumpen en gaan
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
geef mij een vlieger en een schaar....en hij is binnen No time klaar (A)
|
|
|
|
Sandro
|
Damn!!!Je zal daar rijden met je auto en zo een dude voorbij zien vliegen.....
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
[quoteDamn!!!Je zal daar rijden met je auto en zo een dude voorbij zien vliegen..... ][/quote] Ja en je kidz achterin, kijk pap daar ging superman
|
|
|
|
Lukadukido
|
holy shit!!!! dat langs een bergrand vliegen is echt niet normaal
|
|
|
shannon89
Gast
|
jee, ze gaan echt vlak langs die bergwand idd je zal er maar tegenaan crashen, brrr, idioten
|
|
|
vissie
|
Inderdaad wat lef voor nodig pfu!
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
ze kenne die van de ladder in je panty niet
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik heb dit een keer op tv gezien, die gasten zijn echt maf. Maar ik weet zeker dat dit een vetter gevoel dan kiten is................................denk ik
|
|
|
kitebart
|
Kiten is voor watjes
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik heb dit een keer op tv gezien, die gasten zijn echt maf. Maar ik weet zeker dat dit een vetter gevoel dan kiten is................................denk ik
Klopt! Tis enkel wat korter, vrije val vanaf bijv. 12000ft is ongeveer 30 seconden. wel mega adrenaline kick idd.
|
|
|
marcus aurelius
|
ik denk dat je na één zo'n sprong/vlucht voor de rest van je leven knetter high bent damn dat moet iets met je hoofd doen gebruiken ze in het begin trouwens wegwerpskies ofzo, lijkt me een dure hobby!!
|
|
|
Idefixe
|
Indrukwekkend / zou het graag eens willen doen Ik denk echter wel dat de gemiddelde burger in de ochtendspits op weg naar z'n werk meer risico loopt.
|
|
|
waterfanaat
|
haha volgens mij valt er na zo'n ervaring in het dagelijks leven weinig te beleven waar je ook maar een klein kickje van krijgt. Je legt de lat van een adrenaline kick wel heel hoog zo:P Alle zogenaamde "extreme sports" vallen absoluut in het niet hierbij xD
|
|
|