Idefixe
|
Jow Goonie : Ga ikkie ff lekker bij jou op je nek hangen dan
|
|
|
Goonie
|
Als je dan maar niet in je pak pist... okay....
|
|
|
CeesV
|
heerlijk filmpje idd! vette style heeft die gast
|
|
|
|
Idefixe
|
volgend jaar zo'n filmpie met Bas Koole dus...
|
|
|
Lukadukido
|
Zieekk!!, hoe doet hij die tricks, met die varianten op de Jesus Walk, Popt ie zachtjes met een downloop ofzo?
|
|
|
KappuhH
|
Zag um op HL ja, echt vet, barefoot kiteboarding
|
|
|
Lex
|
Ja heel vet, die nose press zie je ook steeds meer voorbij komen.
|
|
|
|
McBridges
|
Om te beginnen dan maar je haar laten groeien Sietse.............. Wel echt gaaf filmpje, lijkt allemaal zo makkelijk (zucht). Mooi stukje ook wanneer hij op de nek van de ander zit en dan "wegbreekt" uit de formatie, net formatievliegen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooi stukje ook wanneer hij op de nek van de ander zit en dan "wegbreekt" uit de formatie, net formatievliegen [/quote] Volgens mij laat hij op dat moment zijn kite loopen.... Vet filmpje overgens...
|
|
|
|
JorritPi
|
Echt heel gaaf!
|
|
|
|
waterfanaat
|
10x vetter om naar te kijken als naar al die handlepasses als je het mij vraagt (terwijl ik daar natuurlijk ook dik respect voor heb).
|
|
|
Power Zone
|
Wat laat hij zijn kite doen op het moment dat hij met zijn voeten over het water glijd? (zoals jeremy Tronet ook doet met zn "Jesus Walk")
Kan ik niet volgen... maar erg vet!
|
|
|
|
Morres
|
volgens mij laat ie de kite langzaam loopen(omhoogklimmen), en op het moment dat ie weer op zn board gaat, harder loopen op hanglos staat een filmpje van antoine auriol in het nieuws, daar zie je een andere move(boardslide op water) uitgezoomd, kan je dus zien wat hij me zn kite doet
|
|
|
R.B.
|
Bij deze trick gaat het om snelheid en kitegevoel. Je moet licht poppen kite dan heel rustig van 13.30 uur naar 12.15 sturen en als final touch je kite snel sturen van 12.15 uur naar 11 uur om weer een lichte sprong te maken om je board aan te krijgen. Op het laatste moment ben je ook een aardig deel van je snelheid kwijt waardoor je op het laatst weer de andere kant op kan varen. Let op snelheid en kitegevoel erg belangrijk. Maar ik ga het dit jaar ook maar helemaal oefenen en hopen dat ik het net zo mooi als deze man kan doen . Cheers
|
|
|
|
|
|
Tim!
|
echt zalig om te zien!!
|
|
|
sjorsie
|
zo egt gaaf fimpie zeg,heb nog wat te oefenen deze zomer..........
|
|
|