de rhino2... die was pas berucht om zijn low-end..
Idd. Met de 16m2 uitvoering was varen in 8kn echt mogelijk. Maar het moest ook niet iets harder gaan waaien, 0 depower. En hoogte lopen was echt een uitdaging met dat grote bakbeest
Ze zijn eindelijk wel weer zo slim om ook een 7m uit te brengen.... Ben wel benieuwd maar de informatie duurde mij allemaal veel te lang. Er is overigens ook een flinke discussie over de nylon ringen als pully's!
.... Er is overigens ook een flinke discussie over de nylon ringen als pully's!
Bij de 2008 versie met een op het best waroo lijkend bridle systeem (de manier hoe de katrollen gemonteerd zijn) sleten zowel de lijnen als de katrollen erg snel
maar jongens..het blijft toch onzin dat je kan kiten met 8 knopen.....
Das zeker niet waar. Met de Rhino 2008 16m2 kon je ook net hoogte lopen met het juiste board en techniek. En de Flysurfer Silver Arrow heeft toch wel bewezen dat je zelfs met 6 a 7kn hoogte kunt lopen.
De vraag is eerder of dat wel leuk is. Ik weet het niet, maar ik ben gek op mijn 7m2
TEN eerste kun je zeker wel kiten met een 8knp (anders pak je flysurfer en een straples surfbopard)
De rhino 2 uit 03 had zeker een dikke low end had de 16 en kon met 10 tot 13knp al varen en hoogte houden(32.5cm breed speedboardje xD)
Volgens mij was North zeker eerder met het bridle systeem op de 08 dan de waroo om zo mooi de angle of atatck te veranderen zonder de tips teveel open laten staan wat drag creeerd