To
|
dit vind ik echt belachelijk, ik zg deze advertentie ook op marktplaats staan. als je een beginner met een 2 lijns vlieger gaat vliegen gaat het geheid fout! wat een leraar zeg BOEEEE!!!
|
|
|
shannon89
Gast
|
tsja... ook vroeger waren er beginners, en ze leven nog toch?
t is niet de beste keuze, maar mensen hebben ook normaal gezond verstand lijkt me
|
|
|
To
|
ja maar die hebben les gehad met die dooie dingen
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Nou, ik verwacht niet dat de meeste mensen die begonnen met kiten ten tijde van de 2 lijns kites uitgebreide les hebben gehad. Met gezond verstand kom je ver, dus zou je als beginner nu niet zo'n set moeten kopen. En of je het kan maken om zo'n set te verkopen? Persoonlijk zou ik het niet aanbieden, maar mischien gooit hij er bij de persoonlijke bezorging wel een les tegenaan
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
t is niet de beste keuze, maar mensen hebben ook normaal gezond verstand lijkt me
Tja, vroeger waren er ook Trabantjes en Dafjes zonder aibags en zelfs autogordels. en dat koste heeeeeeeeel veel levens vroeger waren er ook kites zonder enig depower, herstarten, grote windrange, sterke lijnen etc. en dat heeft echt wel levens en veel gewonden gekost, alleen was het toen nog niet in de picture. dit soort kites verkoop je niet die hang je aan de muur in je slaapkamer.
|
|
|
Morres
|
tja, prijs is natuurlijk veel te hoog, tenzij het een nieuw 2008/2009 board is
|
|
|
LOEN
|
Als je als koper les hebt gehad weet je dat dit achterhaald spul is voor teveel geld en dat je beter veder kan kijken naar een andere set. Heb je die kennis niet en weet je er dus geen reet van af, dan ben je als koper ervan net zo fout bezig als de verkoper zelf.
Lesbevoegdheid afpakken gaat natuurlijk nergens over, misschien geeft hij wel top lessen voor zijn school...
|
|
|
Idefixe
|
In principe is een ieder natuurlijk vrij om te verkopen wat je wilt. Heb je een bepaalde functie / baan dan is het voor je geloofwaardigheid natuurlijk wel prettig dat jouw gedrag overeenkomt met de normen / waarden die een beetje bij je baan / functie passen. Als je IKO instructeur bent dan weet je dat de mensen die met dit spul verantwoordelijk om kunnen gaan dit spul niet kopen. Ook weet je dat de mensen die dit spul wel kopen, weinig tot geen verstand van het kitesurfen hebben en er een redelijke kans op ongelukken is. Naar mijn idee dus niet echt iets wat past bij het gedrag van een goede instructeur.
|
|
|
Morres
|
of je meldt die kerel bij IKO
|
|
|
wazzaah
|
Jongens, jullie vergeten dat die kites klassiek zijn, antiek waarde is dus enorm
|
|
|
|
vroegah waren er geen 200 mensen op oostveurne. ik zou het niet eens durven te verkopen...
|
|
|
|
|
litewave
|
Wel verkoopbaar (ik wou dat ik nog mijn 2 lijner had) maar niet met advies "beginners kite"
|
|
|
dimitri
Gast
|
Tja, vroeger waren er ook Trabantjes en Dafjes zonder aibags en zelfs autogordels. en dat koste heeeeeeeeel veel levens vroeger waren er ook kites zonder enig depower, herstarten, grote windrange, sterke lijnen etc. en dat heeft echt wel levens en veel gewonden gekost, alleen was het toen nog niet in de picture. dit soort kites verkoop je niet die hang je aan de muur in je slaapkamer. Vroeger toen we poep nog met een lange OE schreven, de sex nog vies en de lucht nog schoon was, en zo kunnen we nog wel even door gaan.... ik zeg maar zo.... wat een gek er voor geeft.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Is dit een grap? Aangeven en ontslaan die gast!
Zou jij je reactie eens kunnen verklaren. Aangeven en ontslaan?? waarom??
|
|
|
Roderick
Geen avatar
|
Ik kan me ook wel voorstellen dat je als kiteschoolhouder niet heel blij bent dat bij dit soort praktijken de naam van je kiteschool misbruikt wordt.
|
|
|
e_surf
|
Mijn dochtertje van 9 wil beginnen met kitesurfen. Ik denk dat ik dit setje maar ga kopen. Hij is tenslotte IKO instructeur, dus hij zal wel weten waar hij het over heeft.
Of zal ik mijn advocaat alvast even bellen, hoe verder te handelen bij een mogelijk ongeval.
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
De kite instructur sucks omdat IKO sucks. Anders dan Paddi en andere "oudere" sporten staat kiten absoluut in de kinderschoenen als t gaat om kwaliteit van lesgeven, boeken, advies omtrent veilig beginners lesmateriaal. Op dit moment hebben beginners max 2 lessen nodig, voor de rest zou ik proberen om een ervaren kiter te benaderen die bereid is jou als een "apprentice" mee te nemen, kan een leuke vriendschap uitkomen. Posten op KH werkt natuurlijk ook uitstekend. Dit soort advertenties zoals Kappuh hierboven uiteenzet , verbaast mij niet. Is voor mij geen uitzondering. @esurf, ik heb een jongen van 8 jr les zien krijgen van een instructeur. zag r heel gaaf en veilig uit, kan dus echt. Gozertje had er mega lol in.
|
|
|
wittie
|
Alleen die prijs al! !!500 euro?? Klinkt als een kite uit 't tijdperk Flinstone.
|
|
|
Morres
|
IKO is niks mis mee, als ik zie hoe de jongens lesgeven in Hurghada en wat ik van meerdere mensen hoor die Iko intructors course hebben gevolgd.
Maar met paddi heb je ook prutsers hoor, kan paddi niks aan doen, weinig iig, net als iko
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
les geven is een echt vak morres, niet iedereen die loopt te raketten op zo'n plank + boterbrief haalt kan t. Heb je goed les gehad van een instructeur, POST HET! onderbouw waarom hij/zij goed les gaf en wat was je progression. Lesgeven is echt niet hetzelfde als goed kunnen kiten. Was je les ruk, wel dan komt t niet alleen van 1 kant, maar van 2 kanten Een goede instructeur is zijn geld dubbel en dwars waard. Hij moet r voor werken, niet alleen jij. Wat ik wil doen is goed en lang op t strand kijken wie een mooie stance heeft, vriendelijke uitstraling,die benader ik. voor mij en mijn vriendinnetjes. gezellig als je IKO hebt, ik trap r niet in, kijk r dwars door heen.
|
|
|
Frank77
|
Gooi de naam van de kitesurf school maar op inet of anders benader de kitesurfschool - eigenaar met dit verhaal en meld dat je het op kh/hanglos wil gaan melden.
Ik denk dat het setje dan eerg snel van marktplaats af is...
|
|
|
Vinni
|
Dat slaat toch helemaal nergens op?? Waarom zou je de school erbij moeten betrekken. Dat die jongen zijn spulletjes verkoopt is zijn zaak, niet die van zijn werk! Hij moet zelf weten hoe hij die verkoopt, daar hebben jullie helemaal niets over te zeggen! Of dit de juiste manier van verkoop is? Nee. Maar dat staat helemaal los van zijn werk. En volgens mij heeft helemaal niemand hier hem les zien geven dus zegt dit totaal niets over zijn werk wijze.
|
|
|