Heb vernomen dat Advance met een board in 3 stukken komt. Prijs wordt ook ongeveer die van 3 board omdat ze eigenlijk 3 apparte boards moeten maken. Denk datk maar gewoon op 1 plankje blijf varen
In de snowboarderij bestaan de "splitboards" ook al een tijdje. Worden nauwelijks verkocht, alleen aan het handje vol "tour-boarders" Denk dan ook dat dit product het niet echt gaat maken. Maar het is altijd leuk om te zien dat er ontwikkeling is ^^
Twee of drie keer met KLM/NWA vliegen en de prijs is eruit.
Ik vraag me af of hij ook echt goed vaart. Er zijn al vele experimenten geweest, en het blijft technisch een lastig product om uit twee stukken te maken.
Persoonlijk zie ik meer in een boardje uit drie stukken, waarbij het middendeel de twee delen geheel overlapt.
Ik hebe r een paar meer gezien waar ik van dacht crap, kan ni goed varen en zal ook ni al te sterk zijn echter dit boardje xD
ik moet zeggen het filmpie ff gekeken wen wow 140 klgo op de pads en nog goede flex!!!!!!
ook de naden sluiten naadloos aan dus ik denk dat je dit boadrje best hard kan belasten, en ook goed zal varen.
Ik heb nog noit gezeik gehad emt airliners gewoon zorgen dat je boardbag niet meer dan 23kg is en als t zware in je kitetas en die als handbagge meenemen. en lief naar de balie medewerkster kijken natuurlijk:p