robin..
|
Nemen we alleen bob wel mee! Honden gratis op de boot!
Voor hem is dat hondehok achter de Jeep toch? nee die is voor ze vriendin bob zit naast hem
|
|
|
Micky
|
Lekker zo doorgaan gasten..... Was in mijn woede over de mee-gecoate scharnieren helemaal vergeten dat als de scharnieren weer los moeten het hele dashboard weer opnieuw gedemonteerd moet worden.... Ben net 2 dagen bezig geweest om de hele zooi weer (werkend) in elkaar te krijgen. Morgen (straks want het is ook nog t*efus druk op mijn werk, ben net thuis terwijl ik normaal zondag altijd vrij ben.. ) moet ik om half 12 op de foto voor de eetrubriek van de telegraaf. Daarna als een speer naar Zevenhuizen en dan gaan daar koppen met spijkers geslagen worden, duidelijkheid gaat er geschapen worden, de messen zijn al geslepen en armageddon zal op Zevenhuizen neerdalen..... Kortom, Mick is heeeeeeell boos en heeeeel gefrustreerd omdat ik dacht uiterlijk donderdag helemaal klaar te zijn! Door dit "gekloot" zijn we minimaal weer een week verder.....
|
|
|
|
Micky
|
En nu oogjes dicht.....en snaveltjes toe...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He rustig pik, chil weet je wel. Denk om je hart. en de spreuk van de maand is..................................... . Je moet niet je auto verbouwen, je kan beter kippuh houwuh.....
|
|
|
|
Micky
|
He rustig pik, chil weet je wel. Denk om je hart. en de spreuk van de maand is..................................... . Je moet niet je auto verbouwen, je kan beter kippuh houwuh..... Hij heeft wel een kippuh hok achter z'n auto Dark chicken room Om de sterkte van de coating even te benadrukken..... 750kg trekkracht op 2 1/2 cm opervlakte. Er zit in totaal 110 kg coating op mijn kippenhok. inclusief voorstuwend gevaarte.... If you're lucky you see me on the beach! If your unlucky.....you sea me in your backvieuw mirror.....
|
|
|
|
|
|
Micky
|
Vandaag de raamscharnieren verwijderd en de coating eraf gesneden/geschuurd/geslepen en de hele zooi met lak gespoten. Morgen alles weer terug monteren en als de deuren passen dan gaat de garage een afwerkplek worden... En mocht alles een keer mee zitten dan is ie vrijdag morgen opnieuw geboren....
|
|
|
|
Micky
|
Vergeet het dak niet, want het regent Dammmmm..... vrijdag mooi weer!
|
|
|
|
|
Micky
|
Hij is nog niet klaar...... :-)
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ik vind vooral de keukenrol details erg mooi
;-) tof ding geworden man!
hoe rijdt dat nou? Als in verbruik, snelheden en comfort etc?
|
|
|
Joy.H
|
Hij is nog niet klaar...... :-) Nog meer plannen dan? Komt een dak op neem ik aan?
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
ziet er deftig uit, netjes! 1 vraagje: dienen die 2 glimmende paraplubakken achterop als bumper, of hebben ze een ander doel?
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
en stealth/onzichtbaar op radar en dus flitspaalcameras met die dazzlepaint. Nu nog iets aan de motor en de stroomlijn doen om dat uit te nutten. Wanneer zien we jou weer eens rammen op de sluf dude?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekkah bakkie hoor Micky Heeft deze Jeep nu ook een groen energie label 1 op 5 ofzoow toch
|
|
|
Micky
|
Ik vind vooral de keukenrol details erg mooi
;-) tof ding geworden man!
hoe rijdt dat nou? Als in verbruik, snelheden en comfort etc?
Een Jeep is net een Harley....daar moet je mee cruisen. Hij kan 170 km maar dan gaan de spiegels plat liggen en heb je kwa geluid het idee dat je in een F16 zit.... Ehhhh, op de snelweg bij constant 100km wil hij nog wel eens 1 op 7 halen... ziet er deftig uit, netjes! 1 vraagje: dienen die 2 glimmende paraplubakken achterop als bumper, of hebben ze een ander doel?
Die 2 paraplubakken heten bumperrettes en dienen als bescherming voor je achterlichten. Er moet nog een RVS plaatje op de achterbumper. Wordt aan gewerkt.. en stealth/onzichtbaar op radar en dus flitspaalcameras met die dazzlepaint. Nu nog iets aan de motor en de stroomlijn doen om dat uit te nutten. Wanneer zien we jou weer eens rammen op de sluf dude?
Vanaf heden ben ik weer beschikbaar.... Lekkah bakkie hoor Micky Heeft deze Jeep nu ook een groen energie label 1 op 5 ofzoow toch In de stad behoort dat tot de mogelijkheden...
|
|
|
Micky
|
Echt een stoere bak.. Micky Thx Zwafra...
|
|
|