Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Mja inderdaad verzendkosten... 23 dollar, dus alles bij elkaar nog steeds 26,- Maar dan bestel je er toch een lijnensetjes voor 65 dollar bij?
|
|
|
|
BaSS
|
Mooie bordjes! Gekke vraag misschien, maar waarom beide?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat een bizarre shape die Speedball! Wat is dit voor soort plank? Lichtweer?
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Wat een bizarre shape die Speedball! Wat is dit voor soort plank? Lichtweer?
Mako-killer. Check Shinn's site maar, moet (weer) een game-changer zijn.
|
|
|
BaSS
|
Wellicht meer een crossover tussen de Mako en een reguliere twintip, de Mako is enorm concave en "edged" vrijwel vanzelf. Als je meer freestyle gericht bent lijkt het me wel een super leuk board.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Gaaf HaPe , wat voor boots zitten erop ?
|
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Leuk die speedball. Als je terug bent hoor ik graag wat je ervan vindt.
Waar bestel je trouwens een shinn vandaag de dag?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Leuk die speedball. Als je terug bent hoor ik graag wat je ervan vindt.
Waar bestel je trouwens een shinn vandaag de dag?
Die vraag heb ik ook gesteld aan Shinn zelf. Na 2 welen nog geen antwoord, gemiste kans, zijn fijne baords. Kubus en dus Eurofun zijn er mee gestopt. DE moet je zijn of anders UK importeur.
|
|
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
Bram 050 210 33 40 is ook officiële dealer van Shinn. hij kan het meeste snel leveren en heeft er altijd een aantal liggen om te testen (voor de serieuze kopers dan..)
|
|
|
Spoon
|
OP marktplaats vind je meer informatie over die dealer in Vlaardingen
|
|
|
feddomw
Gast
|
En dat bedoel ik dus. Afbreuk voor een (goed) merk als Shinn. Niets ten nadele van de dealer in Vlaardingen verder, maar dat je in een (kite) land als NL je ressort moet hebben tot marktplaats i.p.v. fatsoenlijk in de winkel te liggen.... Overigens vind ik het net zo storend dat een merk niet eens antwoord geeft op een vraag die ik (twee keer) heb gesteld.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
En dat bedoel ik dus. Afbreuk voor een (goed) merk als Shinn. Niets ten nadele van de dealer in Vlaardingen verder, maar dat je in een (kite) land als NL je ressort moet hebben tot marktplaats i.p.v. fatsoenlijk in de winkel te liggen.... Overigens vind ik het net zo storend dat een merk niet eens antwoord geeft op een vraag die ik (twee keer) heb gesteld. Welk merk, mogen we raden?
|
|
|
feddomw
Gast
|
Shinn dus. Twee gemaild (telefoon werd niet opgenomen in Knokke) waar ik kan kijken/kopen in NL. Geen antwoord. Die Speedball is namelijk volgens mij een topboard.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Slecht dat ze dat niet doen dan, ik zou wachten op een ander merk dat in Augustus een soort gelijk board op de markt brengt.
|
|
|
|
Bluecupra
|
Zian kites? Echt nog nooit van gehoord? Of ben ik de enige?
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Zian kites? Echt nog nooit van gehoord? Of ben ik de enige?
Beginnend merk, dit zijn de eerste modellen. Vaart meer dan prima moet ik zeggen
|
|
|
martimor
|
Zoals eerder vernoemd, moet je bram hebben. Stond ook op hooked, met shinn boardjes. Heeft er (naar mijn weten) nog een aantal.
Zal aan m vragen hier ff te reageren
|
|
|