|
BdB
|
@Feddo, je hebt die Fuse toch niet in beide kleuren? Is een superpak zo te lezen en te horen . De Gul Venom Stitchless (met de gele getapete naden) heeft een retailprijs van € 369. Mijn nieuwe pak zit daar in prijs duidelijk onder (Gul Viper met een retailprijs van €279). De (5/3) Venom is de vervanger de 6mm wetsuits met vaste cap. Ik dacht eerst dat die slangennamen gekozen waren voor de print op het pak, maar de eerste instap in een wetsuit met chest zip bracht me op een ander inzicht. Die marketing mensen zullen wel gelachen hebben met het verzinnen van die namen. thanks voor je info, pak ziet er goed uit, is zeker het overwegen waard wat ik zo hoor.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Aangezien ik het nu toch echt te koud kreeg in m'n zomerpakkie vandaag voor het eerst gevaren in m'n nieuwe Matuse Tumo hooded :-)
Hiermee overtref je bijna iedereen m.b.t. de kosten Ik heb de 4/3 zonder hood, en die is echt net zo warm als een 5/3 van neopreen. Matuse gebruikt geopreen, een ander type neopreen welke geen water opneemt. Superlicht, sneldrogend. Top!
|
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Aangezien ik het nu toch echt te koud kreeg in m'n zomerpakkie vandaag voor het eerst gevaren in m'n nieuwe Matuse Tumo hooded :-)
Hiermee overtref je bijna iedereen m.b.t. de kosten Ik heb de 4/3 zonder hood, en die is echt net zo warm als een 5/3 van neopreen. Matuse gebruikt geopreen, een ander type neopreen welke geen water opneemt. Superlicht, sneldrogend. Top! :-) maar het pak vaart heerlijk en de pasvorm is echt perfect!! sluit overal goed aan zonder te knellen en ben sowieso fan van een frontzip. Geopreen is een natuurlijk rubber en neemt inderdaad nauwelijks water op. Bijkomend voordeel hiervan is minder windchill en vannochtend was het pak alweer droog. Ideaal wanneer ik vandaag weer zou kunnen varen..... ;-p
|
|
|
geloof68
|
@HBX Toevallig fan van Michael Jackson ?
|
|
|
HBX
|
@HBX Toevallig fan van Michael Jackson ?
Haha, je zou haast denken... :-)
|
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
De helft van een highend droogpak, valt me mee. Zeker als het zowat net zo warm is.
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nice Frank eindelijk ook een 9m nu nog wat wind erbij en gaan !
|
|
|
|
the coon
|
Nice frank:) Lucky guy
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Knap setje Frank, altijd leuk om meer Zeeko's in Nederland te zien Wat voer je hiervoor ?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Knap setje Frank, altijd leuk om meer Zeeko's in Nederland te zien Wat voer je hiervoor ? Ocean Rodeo Razors, ook top kites. Dit keer weer eens wat anders proberen , heb ze uiteraard wel getest. Nice Frank eindelijk ook een 9m nu nog wat wind erbij en gaan ! Eens zien of deze goed rond gaat en of ik het ook durf op hoogte
|
|
|
tgroot
|
Na veel geduld eindelijk mijn 2008 pro x kunnen vervangen voor het (helaas) laatste model:
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Knap setje Frank, altijd leuk om meer Zeeko's in Nederland te zien Wat voer je hiervoor ? Ocean Rodeo Razors, ook top kites. Dit keer weer eens wat anders proberen , heb ze uiteraard wel getest. Nice Frank eindelijk ook een 9m nu nog wat wind erbij en gaan ! Eens zien of deze goed rond gaat en of ik het ook durf op hoogte Was jij diegene die iets van 2 weken geleden op Schellinkhout op zondag die Krush aan het testen was ?
|
|
|
|
KappuhH
|
Veel plezier er mee Frank. Die loopjes met de 9m en 7m zullen je zeker niet gaan vervelen
|
|
|
|
HBX
|
Tis een kleinigheid, maar vanmiddag een nieuwe beanie gekocht ter vervanging van mijn oude. Deze past ook beter bij mijn nieuwe droogpakkie Nice!! wie het kleine niet eert is het grote niet waard.... :-)
|
|
|
BdB
|
Tis een kleinigheid, maar vanmiddag een nieuwe beanie gekocht ter vervanging van mijn oude. Deze past ook beter bij mijn nieuwe droogpakkie Nice!! wie het kleine niet eert is het grote niet waard.... :-) zeg dat ook maar tegen de winnaar van miljoenen jacht haha
|
|
|