|
Langbeest
|
Zo,net opgehaald bij Barry van Stormchaser. Ocean Rodeo Drysuit Soul. Eerste indruk, zeer fraai. Toch wel lekker, persoonlijk advies..."zullen toch even een ander maat proberen??, gewoon effe voor de zekerheid." Top geholpen. Uitgebreide review volgt.
|
|
|
the coon
|
Nice! Mag ik vragen wat deze kost? Ga je snel testen denk ik:p
|
|
|
Langbeest
|
Voor prijzen moet je even Barry bellen, weet zeker dat hij er wat leuks van maakt. Testen, zodra er voldoende wind staat gaat hij "gedoopt" worden.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi pakkie Erwin , ziet er fraai uit :Dhou je gewoon je kleren er onder aan of is een zweethempie warm genoeg met een lange onderbroek ?
|
|
|
Langbeest
|
Ik heb nog een latex pakkie............
|
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ziet er goed uit Erwin, lekker op tjid nu met deze kou. Ik heb zelf ook wat onderweg maar dan uit de USA, dat komt wel hier te staan zodra het binnen is .
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Zo,net opgehaald bij Barry van Stormchaser. Ocean Rodeo Drysuit Soul. Eerste indruk, zeer fraai. Toch wel lekker, persoonlijk advies..."zullen toch even een ander maat proberen??, gewoon effe voor de zekerheid." Top geholpen. Uitgebreide review volgt. Langbeest is duidelijk geen fan van MJ... :-p
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Als Barry die truckers caps nou eens ging verkopen, zou ik er wel een kopen denk ik.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Als je weer eens in Ouddorp bent heb ik er gratis 1 voor je liggen Feddo
|
|
|
Langbeest
|
He dat pakketje ken ik :-)
|
|
|
Haring High Richardt
|
He dat pakketje ken ik :-) Je ouwe mooie top gulletje in de grijze bak ????????
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
zonde had er nog wel iemand voor, Coos of was tie helegaaaaar af ??????
|
|
|
Langbeest
|
Hij was op Richard.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Mooi pakkie Erwin , ziet er fraai uit :Dhou je gewoon je kleren er onder aan of is een zweethempie warm genoeg met een lange onderbroek ? je kan er een dunne jogging broek onder dragen, en een sweater. neem geen katoen want je meurt de auto uit. Dat snowboardondergoed is heel geschikt, holle vezels oid. Die fleece pakken die ervoor bedoeld zijn vind ik zelf steevast te warm. Je hebt het al snel te warm, ook ademen die moderne pakken wel prima.
|
|
|
|