YannickB
|
Een goede POV stok voor de GoPro die ik kan aanraden is de GoPole Reach. Bij verschillende Nederlandse webshops makkelijk verkrijgbaar. https://www.gopole.com/product/gopole-reachJe kan je GoPro er meteen (zonder tripod mount) op schroeven met het lange schroefje en hierdoor staat ie ook altijd recht. Tevens ook enorm verstelbaar. Topding!
|
|
|
|
piede
|
Piede, geen commerciële posts hier. Daar is dit topic niet voor bedoelt. Heb je nieuwe spullen binnen voor je shop, zie onze advertentievoorwaarden.
|
|
|
geloof68
|
Een flyboard van Next om mijn eerste meters mee te maken (sliden moet het blijkbaar worden) en tegelijkertijd testboardje voor diegenen die er wellicht mee willen beginnen. Ik heb weleens gekite met mijn speedsail (bekend onder de oud-windsurfers onder ons), maar dat werkte minder met keren....
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ook nieuwe speeltjes binnen 12 & 9m Zeeko Krush (7m komt als het goed is over 3 weken binnen) En een Zeeko Booth 135x41 om te testen, als die bevalt blijft hij.
Vooral de 9m erg mooi! Ben benieuwd naar de Booth. Was altijd al een mooi boardje, maar niet echt bijzonder in zijn vaareigenschappen.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Ik ben er ook benieuwd naar, dinsdag eindelijk tijd om hem uit te testen. (alleen nog ff korte vinnetjes regelen)
|
|
|
|
Langbeest
|
mooi Peter, maar zie ik nu rechstboven, heel klein maar toch de laminatie loslaten????
|
|
|
PeeWee
|
Mooi hoor jonge, dat je er maar veel plezier van mag hebben.
See joes
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Heb je die gehad ter vervanging voor je gedelamineerde Trax van vorig jaar?
|
|
|
|
|
Menno82
|
Mooi Tim! Misschien maandag...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het spul van Fluid ziet er steeds mooier uit! Zo jammer dat we het niet mogen testen hier als kitehigh team....
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Als hij net zo vaart als de versie van vorig jaar, hoef ik hem ook niet te testen, niet mijn ding
|
|
|
Nature
|
Het spul van Fluid ziet er steeds mooier uit! Zo jammer dat we het niet mogen testen hier als kitehigh team.... Mag zekers wel Iedereen mag testen
|
|
|
feddomw
Gast
|
Over smaak valt niet te twisten: ik vind die Fluid kites qua design echt terug grijpen op Cabrinha 2009.
Maar ik vind mijn eigen kites ook lelijk.
|
|
|
Linnepin
Geen avatar
|
Heb ik anders een vet verjaardagscadeau gehad van Eagle-Jan, nu mag ik eindelijk na negen maanden (zwangerschap/moederschap) het water op!!! Laat de wind maar komen!!! Tot op Playa!
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Als dat de nieuwe ugs zouden zijn dan zitten ze wel verdomd lekker! Maar ja ben nu ff blut, misschien iets voor na de vakantie! Oh ja en bij mijn weten vind Lin ugs spuug lelijk!
|
|
|
Jay Cabrinha
Logs: 0 | 169 uur
|
Heb ik anders een vet verjaardagscadeau gehad van Eagle-Jan, nu mag ik eindelijk na negen maanden (zwangerschap/moederschap) het water op!!! Laat de wind maar komen!!! Tot op Playa! gefeliciteerd met de kleine. maxi cosi en baby wandelwagen dingen in de woonkamer, mooi kite boardje. doet met erg aan bij mijn thuis denken .
|
|
|
|